Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Alla stirrade på mig.
Jag stirrade tillbaka och gick fort därifrån.
Plötsligt kände jag en förbindelse.
Diego? frågade jag i tankarna.
15 nov, 2013 17:47
|
|
Borttagen
|
Jag hoppade till och såg mig omkring. Det var helt klart Wiis röst men hon var inte i närheten.
15 nov, 2013 17:48
|
|
Borttagen
|
Är du där?
Jag kunde känna hans ilska och frustration genom tankarna.
15 nov, 2013 17:49
|
|
Borttagen
|
Det var säkert bara inbillning tänkte jag och ruskade på mig. Jag satte mig på en bänk och granskade folket i parken.
15 nov, 2013 17:50
|
|
Borttagen
|
DIEGO!!!
Jag skrek hans namn högt i tankarna.
15 nov, 2013 17:53
|
|
Borttagen
|
Jag hoppade till igen.
Vafan?
15 nov, 2013 17:53
|
|
Borttagen
|
15 nov, 2013 17:56
|
|
Borttagen
|
Va? Vart är du?!
Det här började faktiskt bli en aning läskigt.
15 nov, 2013 17:57
|
|
Borttagen
|
Hemma...var är du?
Jag tittade mig omkring, som om jag väntade på att han skulle krypa ut ur spisen, sotig och med ett leende och säga vilket roligt skämt han nyss gjort,
15 nov, 2013 18:00
|
|
Borttagen
|
15 nov, 2013 18:00
|
Du får inte svara på den här tråden.