Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

1 2 3 ... 119 120 121 ... 138 139 140
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Alla stirrade på mig.
Jag stirrade tillbaka och gick fort därifrån.
Plötsligt kände jag en förbindelse.
Diego? frågade jag i tankarna.

15 nov, 2013 17:47

Borttagen

Avatar


Jag hoppade till och såg mig omkring. Det var helt klart Wiis röst men hon var inte i närheten.

15 nov, 2013 17:48

Borttagen

Avatar


Är du där?
Jag kunde känna hans ilska och frustration genom tankarna.

15 nov, 2013 17:49

Borttagen

Avatar


Det var säkert bara inbillning tänkte jag och ruskade på mig. Jag satte mig på en bänk och granskade folket i parken.

15 nov, 2013 17:50

Borttagen

Avatar


DIEGO!!!
Jag skrek hans namn högt i tankarna.

15 nov, 2013 17:53

Borttagen

Avatar


Jag hoppade till igen.
Vafan?

15 nov, 2013 17:53

Borttagen

Avatar


Vad gör du?

15 nov, 2013 17:56

Borttagen

Avatar


Va? Vart är du?!
Det här började faktiskt bli en aning läskigt.

15 nov, 2013 17:57

Borttagen

Avatar


Hemma...var är du?
Jag tittade mig omkring, som om jag väntade på att han skulle krypa ut ur spisen, sotig och med ett leende och säga vilket roligt skämt han nyss gjort,

15 nov, 2013 18:00

Borttagen

Avatar


I parken...

15 nov, 2013 18:00

1 2 3 ... 119 120 121 ... 138 139 140

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Du får inte svara på den här tråden.