Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag gäspar högt och sträcker ut mig.
11 dec, 2013 20:46
|
|
Borttagen
|
"PLING!", Sam ler och hoppar upp i vagnen tätt följd av mig, Cornelia, Tess och Ted.
11 dec, 2013 20:47
|
|
Borttagen
|
Jag ser förvånat på Sam och ler snett.
- Hej!
11 dec, 2013 20:49
|
|
Borttagen
|
Jag hjälper Teddy upp och sen bar det iväg. Vagnen hoppar upp och ner och Cornelia får hålla i sig ordentligt för att inte ramla ut. Jag ler stort åt hennes min.
11 dec, 2013 20:54
|
|
Borttagen
|
Jag börjar prata med Sam. Han lägger en arm om mig. Jag rodnar.
11 dec, 2013 20:55
|
|
Borttagen
|
JAg ser på Sam. Typiskt flört där med armen runt henne, pratet. Jag kan inte låta bli att skratta åt honom, samtidigt som jag får lite ont av att se det.
"Vad är det?", Cornelia har kravlat upp och satt sig i Tessies knä för att inte ramla ut.
"Sam", viskar jag. Hon ser på honom och fnissar nöjt.
11 dec, 2013 20:59
|
|
Borttagen
|
Jag ser ner i min knä. Vad ska jag göra nu? Vad får jag göra? Ush, jag vill bara rusa ut härifrån.
- Vad ska du hitta på ikväll då? Frågar Sam.
- Du går verkligen rakt på sak! Mumlar jag besvärat.
11 dec, 2013 21:01
|
|
Borttagen
|
Cornelia och jag börjar prata.
"Skulle ni ha er årliga inflyttnngsfest?"
"Japp, snart", jag ler.
"Köpte lite extra saker i år"
11 dec, 2013 21:03
|
|
Borttagen
|
Sam rodnar och jag skyndar mig att ursäkta, vad annars gör man liksom.
- Men inget, egentligen! Säger jag sedan.
11 dec, 2013 21:10
|
|
Borttagen
|
Cornelia och Tess ler stort.
"Och vi är bjudna?"
"Säkert"
Tjejerna gör tummen upp mot varandra. Teddy ser på mig och jag förklarar allt genom en blick. Han ler och böjer sig fram mot oss.
"Jag har nån flaska eldwhisky med eller så"
11 dec, 2013 21:16
|
Du får inte svara på den här tråden.