Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Paulina Black: ´"Jag gillar krig" MEN DET VAR INTE SÅ JAG MENADE!!!!!!!!!!!!!!! JOO Sådan flickvän sådan pojkvän! (Du älskar krig lika mycket som N!!!) 2 feb, 2015 18:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Paulina Black: ´"Jag gillar krig" MEN DET VAR INTE SÅ JAG MENADE!!!!!!!!!!!!!!! JOO Sådan flickvän sådan pojkvän! (Du älskar krig lika mycket som N!!!) Din ... *hytter med näven* 2 feb, 2015 18:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Paulina Black: ´"Jag gillar krig" MEN DET VAR INTE SÅ JAG MENADE!!!!!!!!!!!!!!! JOO Sådan flickvän sådan pojkvän! (Du älskar krig lika mycket som N!!!) Din ... *hytter med näven* Jag säger ju att ni är lika! 2 feb, 2015 18:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Paulina Black: ´"Jag gillar krig" MEN DET VAR INTE SÅ JAG MENADE!!!!!!!!!!!!!!! JOO Sådan flickvän sådan pojkvän! (Du älskar krig lika mycket som N!!!) Din ... *hytter med näven* Jag säger ju att ni är lika! ... är det positivt eller negativt? 2 feb, 2015 18:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Paulina Black: ´"Jag gillar krig" MEN DET VAR INTE SÅ JAG MENADE!!!!!!!!!!!!!!! JOO Sådan flickvän sådan pojkvän! (Du älskar krig lika mycket som N!!!) Din ... *hytter med näven* Jag säger ju att ni är lika! ... är det positivt eller negativt? Positivt! 2 feb, 2015 18:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Paulina Black: ´"Jag gillar krig" MEN DET VAR INTE SÅ JAG MENADE!!!!!!!!!!!!!!! JOO Sådan flickvän sådan pojkvän! (Du älskar krig lika mycket som N!!!) Din ... *hytter med näven* Jag säger ju att ni är lika! ... är det positivt eller negativt? Positivt! Men jag tänker inte bara på sprängmedel...! 2 feb, 2015 18:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Paulina Black: ´"Jag gillar krig" MEN DET VAR INTE SÅ JAG MENADE!!!!!!!!!!!!!!! JOO Sådan flickvän sådan pojkvän! (Du älskar krig lika mycket som N!!!) Din ... *hytter med näven* Jag säger ju att ni är lika! ... är det positivt eller negativt? Positivt! Men jag tänker inte bara på sprängmedel...! JOO (säger vi) 2 feb, 2015 18:49 |
|
Borttagen
|
"Och om det kommer en uppgift med en jädra hästhage, då ritar ni en jädra hästhage!" - min mattelärare
.... uh .... ((han är ca bäst)) 2 feb, 2015 18:50 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: "Och om det kommer en uppgift med en jädra hästhage, då ritar ni en jädra hästhage!" - min mattelärare .... uh .... ((han är ca bäst)) Haha min mattelärare sa en gång när vi gick igenom frågor som kunde komma till provet, där de fanns en bild på en roddbåt "om det kommer den här frågan och ni ritar den här båten får ni definitivt godkänt i provet" _________________________________ Dagens: Varför har du så gröna ögon idag?- M till mej (jag har definitivt inte gröna ögon) 2 feb, 2015 20:07 |
|
Kola
Elev |
"Varför ska man säga en hemlis om man inte vill att någon ska veta det?" - syster
that's all I got to say 2 feb, 2015 20:23 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen