I en förändrad värld (Roll för alla)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > I en förändrad värld (Roll för alla)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
(Haha, okej xD Men hur blev de fastkjedjade??? ^^)
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 8 apr, 2013 10:03 |
|
Lolly0101
Elev |
(( I bilen ? Isånna fall så är det av sig själva ))
8 apr, 2013 17:05 |
|
5_lollipop_5
Elev |
Skrivet av Majis: (Haha, okej xD Men hur blev de fastkjedjade??? ^^) [De kedjade fast sig själva för att lura vakterna i fängelset att Lissy och Vanessa var soldater och resten fångar. Det är därför som Lissy och Vanessa jagar Fanny och Vera också... För att lura soldaterna...] Iancorn <3
8 apr, 2013 18:44 |
|
Borttagen
|
[kanske en viktig ditalj jag glömde nämna xD ]
8 apr, 2013 18:46 |
|
5_lollipop_5
Elev |
8 apr, 2013 18:47 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Flåsande fortsatte Lissy att jaga tjejerna framför. Men hon kände att hon måste göra något innan de hann ikapp. Men vad... Då kom hon på det. Men det kanske var korkat. Det var i alla fall värt ett försök. Hon väntade tills de kom till ett stort träd med många rötter och snubblade medvetet rakt framför alla soldaterna. Flera av dem snubblade, och de som inte gjorde sprang in i de andra så att de ramlade allihopa. De låg där i en hög och försökte ta sig upp. När alla hade rest sig utom Lissy hade Fanny och Vera redan fått ett lite större försprång.
"Vad tror du att du håller på med?" skrek en av soldaterna samtidigt som han lyfte upp henne i kragen. "Det var inte meningen" stammade Lissy, uppriktigt sagt rädd. "Det var inte meningen. Det var en massa rötter och..." En annan soldat avbröt. "Det spelar ingen roll" sa han. "Nu måste vi bara fokusera på att komma ikapp." Och så började de springa igen. "Vad ska vi göra?" viskade Lissy till Vanessa.
8 apr, 2013 20:24 |
|
Lolly0101
Elev |
" Jag tror inte att dom blir så glada om dom riktiga tar fast dom " sade Vanessa med andan i halsen .
(( Kort , Men jag är trött Okej ! )) 8 apr, 2013 22:02 |
|
5_lollipop_5
Elev |
Fanny suckade och slog sig löst med handflatan på pannan och drog den nerför ansiktet. Att de inte fattade att de måste vända om och rädda de andra ur bilen! Nåja, hon och flickan hade ett stort försprång. Fanny svängde tvärt åt vänster. Hon kom fram till ett högt träd med många grenar.
"Upp här!" skrek hon till flickan och började själv klättra. Iancorn <3
9 apr, 2013 17:27 |
|
Lolly0101
Elev |
" Hallå " börjar Vanessa skrika för full hals , Hon fattade inte vad dom skulle göra . Va ?! Vad skulle dom göra nu ? Klättra omkring på bergsväggen ? Nää ...
9 apr, 2013 17:35 |
|
5_lollipop_5
Elev |
9 apr, 2013 17:49 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > I en förändrad värld (Roll för alla)
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen