|
Borttagen
|
Nu ska jag se Heart. Om jag inte kommer tillbaks så betyder det att jag har dött av lycka.
Heart...
Spoiler:Tryck här för att visa!Loved it. Längtade tills den dagen då Mercedes skulle sjunga I will always love you. Den låten är perfekt för Samcedes. Joe is just charming. Love his voice ♥ BRITTANA VAR AWESOME ♥
Tike var unf. Deras duet var så fin. Allt var bra minus Rachels föräldrar. Hur kan dom tillåta detta? Men sen så blev jag glad efter att ha förstått vad dom verkligen höll på med Quinn = common sense. Hon har verkligen, VERKLIGEN blivit mindre psycho. Så stolt över henne ♥
15 feb, 2012 08:25
Detta inlägg ändrades senast 2012-02-15 kl. 15:10
Antal ändringar: 2
|
EmahS
Elev
|
Åh som jag väntat på det här avsnittet!
Spoiler:Tryck här för att visa!
Är så snygg att jag dör.
15 feb, 2012 10:56
|
|
Borttagen
|
Ehm ja...I don't regret anything 
15 feb, 2012 12:33
Detta inlägg ändrades senast 2012-02-15 kl. 12:39
Antal ändringar: 1
|
EmahS
Elev
|
Efter dagens avsnitt har jag en förhoppning om ett nytt par.
Spoiler: Tryck här för att visa!Joe och Quinn ♥
15 feb, 2012 12:35
|
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Efter dagens avsnitt har jag en förhoppning om ett nytt par.
Spoiler: Tryck här för att visa!Joe och Quinn ♥ THIS.
15 feb, 2012 12:39
|
Ida S
Lärare
|
Spoiler:Tryck här för att visa!Jag hade nog liite för höga förväntningar på det här avsnittet, vilket är lite tråkigt såhär i efterhand.
Det var bra, supermysigt och allt, men, ah, det var något som saknades 
Men jag älskade Joe! Haha ni vill inte se min reaktion när han dök upp i bild första gången... xD
Ih jag vill också se Joe/Quinn (Quoe? Joinn? Haha ) som par! Det är dock en jäkla kontrast mellan dem, fast den skulle säkert bli jätteintressant :>
Och Brittana Brittana Brittana Brittana need I say more ♥
"we live together, and harry does all the cooking."
15 feb, 2012 13:01
|
EmahS
Elev
|
15 feb, 2012 13:07
|
hyperion
Elev
|
Spoiler: Tryck här för att visa!ASDFGHJKLASDFGHJKNFGOEWIBD KURTOFSKY. DAVE WAS ADORABLE
Och som vanligt gjorde inte Blaine ett skit för Kurt, haha, och ingen bryr sig för Blaine är perfa : ))))
AND THE BRITTANA ANBFEPGPEKJBGSPBPRE
OCH THE PUCKURT. KURT OCH PUCK I KAFETERIAN DOG LITE.
Och när vi ändå tänker på det, VARFÖR PRATAR ALDRIG KURT OCH SAM? De bor ju förfan ihop. Liksom. Är ett hej för mycket begärt?
Och jag vill inte ha Joe och Quinn, Quinn ska vara singel och åka till Yale och vara lycklig.
OCH MERCEDES SKA NSAGPWREHGWNBERPGENG NÅGOT DU FICK MIN SAM ATT GRÅTA. YOU CAN'T DO THAT.

15 feb, 2012 22:21
|
Somnium
Elev
|
Skrivet av hyperion: Spoiler: Tryck här för att visa!ASDFGHJKLASDFGHJKNFGOEWIBD KURTOFSKY. DAVE WAS ADORABLE
Och som vanligt gjorde inte Blaine ett skit för Kurt, haha, och ingen bryr sig för Blaine är perfa : ))))
AND THE BRITTANA ANBFEPGPEKJBGSPBPRE
OCH THE PUCKURT. KURT OCH PUCK I KAFETERIAN DOG LITE.
Och när vi ändå tänker på det, VARFÖR PRATAR ALDRIG KURT OCH SAM? De bor ju förfan ihop. Liksom. Är ett hej för mycket begärt?
Och jag vill inte ha Joe och Quinn, Quinn ska vara singel och åka till Yale och vara lycklig.
OCH MERCEDES SKA NSAGPWREHGWNBERPGENG NÅGOT DU FICK MIN SAM ATT GRÅTA. YOU CAN'T DO THAT.
Fast saken är ju den att Darren var ju på broadway, så de kunde ju inte ha med honom så mycket i det här avsnittet, och i förra var han ju inte med alls. 
http://slytherinunicorn.tumblr.com/
15 feb, 2012 22:32
|
|
Borttagen
|
Jag shippar Quinn med 3 personer.
Puck.
Joe
och Happiness. Quinn/Happiness verkar vara canon atm so I'm happy for her 
------------------------------------------------------------------------
Kom just på att det är Amber Rileys b-day!
GIF ATTACK!
       
Nu har man twittrat Happy Birthday till Amber
15 feb, 2012 23:00
|
Du får inte svara på den här tråden.