The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sideswipe
Elev |
Skrivet av Majis: majis.... jag vet inte om du har fattat det.. men... det är manga... mangor behöver inte änns ha ögon... -.-Den var jättefin, saknar bara en näsa ![]() Min Blogg!!
20 aug, 2012 19:21 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Sideswipe: Skrivet av Majis: majis.... jag vet inte om du har fattat det.. men... det är manga... mangor behöver inte änns ha ögon... -.- Den var jättefin, saknar bara en näsa Herregud, såklart fatta jag att det är manga Bara för jag sa nåt sånt betyder det ju inte att jag inte fatta att det är manga, du! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 aug, 2012 19:24 |
|
Sideswipe
Elev |
Skrivet av Majis: okej!!!Skrivet av Sideswipe: Skrivet av Majis: majis.... jag vet inte om du har fattat det.. men... det är manga... mangor behöver inte änns ha ögon... -.- Den var jättefin, saknar bara en näsa Herregud, såklart fatta jag att det är manga Bara för jag sa nåt sånt betyder det ju inte att jag inte fatta att det är manga, du! ![]() Min Blogg!!
20 aug, 2012 19:26 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Majis; Precis som Sideswipe skrev, så behöver manga inte ens ha ögon, inte näsa heller
SPOILER FÖR ER SOM INTE LÄST TITANERNAS FÖRBANNELSE!!! Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
20 aug, 2012 19:26 |
|
Majis
Elev |
Ginny!!!!: De har alltid ögon, fast vissa är ju typ streck som är som inga ögon xD Jag älskar Brock i Pokémon, hans ögon är så roliga
Spoiler: Tryck här för att visa! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 aug, 2012 19:31 |
|
Sideswipe
Elev |
... så du ser på pockemin.... jaja men de kan vist vara utan!!! om de är arga!!!! eller ledsna!!!
![]() Min Blogg!!
20 aug, 2012 19:33 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Nej, mangas behöver inte alltid ha ögon... XD Ofta så har de bara rodnadstreck eller hår som täcker över... Vissa har bara ögonbryn också, när de är arga eller ledsna...
Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
20 aug, 2012 19:33 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Sideswipe: ... så du ser på pockemin.... jaja men de kan vist vara utan!!! om de är arga!!!! eller ledsna!!! Ja! Pokémon är jättekul! Ginny!!!!: Spoiler: Tryck här för att visa! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 aug, 2012 19:35
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-20 kl. 19:36
|
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Majis: Det kanske är så i Pokemon, men t.ex. i mangaböcker/mangaserier har de inte alltid ögon Skrivet av Sideswipe: ... så du ser på pockemin.... jaja men de kan vist vara utan!!! om de är arga!!!! eller ledsna!!! Ja! Pokémon är jättekul! ![]()
20 aug, 2012 19:36 |
|
Sideswipe
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Exakt!!!!! Som i Chobits eller Tokyo Mew Mew!! Eller Ceroro...Skrivet av Majis: Det kanske är så i Pokemon, men t.ex. i mangaböcker/mangaserier har de inte alltid ögon Skrivet av Sideswipe: ... så du ser på pockemin.... jaja men de kan vist vara utan!!! om de är arga!!!! eller ledsna!!! Ja! Pokémon är jättekul! ![]() Min Blogg!!
20 aug, 2012 19:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen