Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
95mas
Elev |
18 okt, 2012 20:54 |
|
Majis
Elev |
Hmm... Slytherin kanske? xD Jo... Det är nog Slytherin jag minst passar i, i think!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 18 okt, 2012 20:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av 95mas: Ny fråga, Vilket elevhem passar ni minst in i? hmm,tror faktiskt Gryffindor 18 okt, 2012 20:56 |
|
Evreka
Elev |
18 okt, 2012 20:59 |
|
Ella/Ron
Elev |
Oj, svårt. Jag vet inte. Huffelpuff eller Slytherin.
Fast jag tror nog att jag minst passar i Huffelpuff. qqqaqqNah 18 okt, 2012 21:14 |
|
hannacarlgren
Elev |
19 okt, 2012 12:47 |
|
Borttagen
|
Hufflepuff
19 okt, 2012 12:47 |
|
Lisen563
Elev |
Gryffindor
19 okt, 2012 13:48 |
|
Winny Geasley
Elev |
Hufflepuff
19 okt, 2012 14:04 |
|
amanda1104
Elev |
HUFFLEPUFF
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 19 okt, 2012 16:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen