Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ron tänker tillbaka

Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka

1 2 3 ... 119 120 121 ... 139 140 141
Användare Inlägg
.:HermioneGranger:.
Elev

Avatar


Skrivet av Ron:
Tack hörrni! Det är mycket bättre nu, ska skriva idag, tack igen! Uppskattar vart enda ord! ♥
♥ Såå kul!♥

2 jul, 2011 14:35

Ginny02
Elev

Avatar


YAY MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

"Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow

2 jul, 2011 18:44

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


jag länktar så!

3 jul, 2011 18:27

GinnyPotter.
Elev

Avatar


mer, snälla!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F28.media.tumblr.com%2Ftumblr_lbea5c0IVj1qzcxrxo1_r1_250.gif

4 jul, 2011 13:05

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyPotter.:
mer, snälla!

4 jul, 2011 13:07

Ron
Elev

Avatar


Förlåt mig mins underbara! Glömde helt bort mig och så helt plötsligt så skulle flyga iväg..Just nu är jag i Stockholm och åker till London snart, förlåt!

Håll ut 5 dagar ♥

We're all wizards, even Ron.

4 jul, 2011 17:56

Savi
Elev

Avatar


Skrivet av Ron:
Förlåt mig mins underbara! Glömde helt bort mig och så helt plötsligt så skulle flyga iväg..Just nu är jag i Stockholm och åker till London snart, förlåt!

Håll ut 5 dagar ♥


Stackare som är här i Stockholm än så här ful dag ha det underbart i London!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_le9zh0sgjf1qc7ddno1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m3d74qpoI81r7ifqv.gif

4 jul, 2011 18:03

.:HermioneGranger:.
Elev

Avatar


Skrivet av Ron:
Förlåt mig mins underbara! Glömde helt bort mig och så helt plötsligt så skulle flyga iväg..Just nu är jag i Stockholm och åker till London snart, förlåt!

Håll ut 5 dagar ♥
Ha det jättebra i London♥

6 jul, 2011 09:02

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Ron:
Förlåt mig mins underbara! Glömde helt bort mig och så helt plötsligt så skulle flyga iväg..Just nu är jag i Stockholm och åker till London snart, förlåt!

Håll ut 5 dagar ♥

jag ska försöka
ha en bra semester :p

6 jul, 2011 09:19

Ron
Elev

Avatar


Hemma nu! Det var helt galet med folk på premiären, tältade mitt i London men det var så himla kul! Kika gärna in på min blogg sen och se bilder, fick se alla skådespelarna!!

När jag såg Rupert Grint (Ron) började jag gråta, det var helt klart den bästa dagen i mitt liv..

Ska försöka skriva så fort jag hinner, tack för erat tålamod! Ni är bäst ♥

We're all wizards, even Ron.

11 jul, 2011 10:24

1 2 3 ... 119 120 121 ... 139 140 141

Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka

Du får inte svara på den här tråden.