Vilien på Hogwarts!^•^
Forum > Fanfiction > Vilien på Hogwarts!^•^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Winny Geasley
Elev |
När kommer ett till kapitel?!
1 nov, 2012 09:51 |
|
Miss Black
Elev |
1 nov, 2012 09:53 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Miss Black: Ok. Skrivet av Winny Geasley: När kommer ett till kapitel?! Det vet bara Hope Potter 1 nov, 2012 09:54 |
|
Hope Potter
Elev |
^ Troligen snart
Jag är hos min pappa nu (där min dator bor..) så jag kan skriva nu :3 [Det här ät mitt 1700 inlägg Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
1 nov, 2012 11:47 |
|
AlexZz
Elev |
Yay!
Uhh, jag gav dej fel vilieledtråd, här är den riktiga: Pojken med kamera har två av dessa, en i för- och en i efternamn så sätt igång att mässa! Hur mångaår är Harry under år två? Vad markerar slutet på en mening då? . .
1 nov, 2012 16:50
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-12 kl. 10:49
|
|
Miss Black
Elev |
Skrivet av Hope Potter: ^ Troligen snart Jag är hos min pappa nu (där min dator bor..) så jag kan skriva nu :3 [Det här ät mitt 1700 inlägg Grattis! Både till att du har så många inlägg och att du kan skriva nu! xD Min bokblogg
3 nov, 2012 20:46 |
|
cikki
Elev |
eum... hur går det?
10 dec, 2012 19:40 |
|
Miss Black
Elev |
Jag undrar också... Jag förstår att du inte hinner och så, men du behöver inte skriva så långt, Hope Potter. Du kanske har mycket skolarbete just nu, men då kan du ju säga hur länge du tror att du har det, så att man slipper gå runt och undra. Man kan ju alltid pausa en ff.
Min bokblogg
11 dec, 2012 15:18 |
|
Same Same
Elev |
6 feb, 2013 06:47 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen