The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Ok, då blir det så^^
Skrivet av Borttagen: Jag har ingen aning om varför detta passar in här... MEN DET ÄR SÅ FOSGNSORH KUL. Lat het på hög nivå... 30 dec, 2011 23:53 |
|
Borttagen
|
^ Nejnej, absolut inte.
30 dec, 2011 23:53 |
|
OliverPhelps
Elev |
30 dec, 2011 23:53 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag skickar nu^^
30 dec, 2011 23:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag har ingen aning om varför detta passar in här... MEN DET ÄR SÅ FOSGNSORH KUL. Lol 30 dec, 2011 23:54 |
|
OliverPhelps
Elev |
30 dec, 2011 23:55 |
|
Minidjuret
Elev |
^
OH NO! D: 30 dec, 2011 23:55 |
|
Borttagen
|
^
^ Ha det gött! :] *poke* 30 dec, 2011 23:55 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Tack! 8D (Förstår att du menar andra över mig) Edit: Nu ändrade du D: 30 dec, 2011 23:56 |
|
Borttagen
|
30 dec, 2011 23:56 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen