Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Mata fang! Det kan jag göra! Om du ska till Hogwarts SÅ SKA JAG MED! Så är det bara! Ska till Hogwartts 1 September this year!! Åh, får jag komma med? kan kopiera mitt Hogwarts brev i min scanner
7 jan, 2012 21:42 |
|
Borttagen
|
7 jan, 2012 21:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Mata fang! Det kan jag göra! Om du ska till Hogwarts SÅ SKA JAG MED! Så är det bara! Ska till Hogwartts 1 September this year!! Åh, får jag komma med? Jag SKA med det är bara så! 7 jan, 2012 21:42 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Aragog är sååå ful!
Kom i en ficka... Lol! Jag hade inte spindelfobi innan jag såg filmen, men sedan...! 7 jan, 2012 21:42 |
|
scarhead
Lärare |
7 jan, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Alltså jag tycker så synd om Rupert i denna scen han är ju rädd för spindlar på riktigt, fast det är ju bra på ett sätt för då kan han göra Rons rädsla äkta...Eller nåt XD E han? ![]() Really? Japp, han säger det en gång när han blir frågad vad hans största rädsla är... 7 jan, 2012 21:43 |
|
joel9324
Elev |
7 jan, 2012 21:43 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: HAHAHAHA, RON YOUR VOICE! xD Du har fortfarande inte släppt målbrotts-grejen va? haha XD HAHA, nej x) ![]()
7 jan, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
Harry!
What!? ÖÖHH?? 7 jan, 2012 21:43 |
|
Dementoren
Elev |
7 jan, 2012 21:43 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen