J.K Rowling's hemlighet
Forum > Fanfiction > J.K Rowling's hemlighet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mine
Elev |
4 nov, 2011 23:17 |
|
Borttagen
|
Super! Keep on writing
4 nov, 2011 23:46 |
|
Sovsvampen
Elev |
4 nov, 2011 23:50 |
|
nilla10
Elev |
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
hej hej! :) 5 nov, 2011 10:31 |
|
Fridz
Elev |
Musik♥ http://www.youtube.com/watch?v=7zJLyUUYevA
Kap 14 Drömmen Jag befann mig i ett rum. Det var mörkt och kallt. Jag kunde inte riktigt se vad som fanns inuti utan såg bara konturer av möbler. Eller i alla fall så hoppades jag att det var möbler och inget annat. Helt plötsligt utan förvarning så rusade tre mörka gestalter in i rummet en såg ut att vara lite kortare än de andra. "Är dörrarna helt låsta?" Sa den minsta av dem. "Ja, varför ville ni tala med mig?" Det gestalterna sa hördes väldigt otydligt, det var som att det brusade i öronen och det hela blev inte bättre av att de viskade. Jag gömde mig bakom något jag trodde var en soffa. "Märkena, på senare tid så har de blivit tydligare. Han kommer tillbaks." "Ja. Han kommer tillbaks. Men jag har inget att frukta." En av gestalterna brast ut i gråt "Men det har vi, du vet ju att Slingersvans har berättat allt för mörkrets herre. När han är tillbaks så kommer vi att stå först på tur." "Jag är mycket väl medveten om er situation. Men vad ska ni göra? Igor sitter i samma sits och han har flytt landet." "Det är just det vi tänker göra, fly landet." Jag vaknade med ett ryck, vad handlade det där om?
http://justfreakingmarvelous.tumblr.com
5 nov, 2011 10:53 |
|
mine
Elev |
5 nov, 2011 11:14 |
|
Fridz
Elev |
5 nov, 2011 11:26 |
|
Borttagen
|
5 nov, 2011 13:31 |
|
nilla10
Elev |
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
hej hej! :) 5 nov, 2011 14:47 |
|
Fridz
Elev |
5 nov, 2011 20:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen