Harry Potter är Bi!
Forum > Harry Potter > Harry Potter är Bi!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
onlyoliviaa
Elev |
Visst kan Harry vara Bisexuell, men jag tror inte han var kär i Dumbledore, han såg bara upp till honom väldigt väldigt mycket
13 nov, 2011 11:12 |
|
livan98
Elev |
ee neeej
lumus mxima och prefecticus tortalus 13 nov, 2011 12:10 |
|
Borttagen
|
Den här tråden är lite whacko, i alla fall ur min synvinkel. Men ack så intressant!
14 nov, 2011 22:26 |
|
MissBuckbeak
Elev |
Riktiga bevis har vi här. OBS från 17 år
http://severussnapefanclub.yuku.com/forum/viewtopic/id/1846 Jag kommer inte till Azkaban, Azkaban kommer till mig! 22 nov, 2011 08:30 |
|
Ms.Markus
Elev |
22 nov, 2011 08:31
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-22 kl. 08:58
|
|
Mr_Ollivander
Elev |
?? jag tror inte det, men vem vet?
fuck the cistem 22 nov, 2011 08:53 |
|
expelliarmus
Elev |
22 nov, 2011 09:01 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Yeeaah vilket intressant ämne. Kan man inte lika gärna ha en om att Hermione/vem som helst flicka är lesbo? OK int hermione fö hon e me ron
Imagination and dreaming is my life 22 nov, 2011 18:42 |
|
Solkatten
Elev |
Harry är ju med Ginny
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 nov, 2011 18:52 |
|
linnvendela
Elev |
^Bi är ju att man blir kär i både killar och tjejer...
Jaha. 22 nov, 2011 20:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen