Villken mobil?
Forum > Off Topic > Villken mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ailiiin
Elev |
Har en smartphone som heter typ ZTE Blade
Men jag är inne mycket på fb & twitter, lyssnar på musik, läser fanfics & typ surfar 11 jun, 2012 23:31
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-11 kl. 23:32
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ikka: Jag vill ha en billig och prisvärd smartphone för under 2000 spänn men vet inte vilken... :c HTC ♥ ♥ ♥ Jag har själv en HTC Wildfire S, och den lever upp till mina förväntningar. Det är ju ingen iphone, men det var ju inte en iphone jag köpte heller c: Vad du än gör, köp INTE sony ericsson! Correct! Alla jag känner som har/har haft sony ericsson är missnöjda. Dock har min kusin köpt en ny som bara är Sony liksom. Den verkar bra! Haha jaa min sony ericsson som jag hade förut gick sönder efter typ en månad 11 jun, 2012 23:32 |
|
Disenchanted
Elev |
Skrivet av Greenbloodyrose: Så här ser den ut ![]() Min är en aning nött så den är inte lika skinande ren som den här men men. En sån har jag med! Ska köpa en ny dock. Vill egentligen inte ha touch (räcker med min ipod) men det finns inte så många som inte har de. :< Får bli en Iphone tror jag.
11 jun, 2012 23:38 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrivet av Margaret: Minns inte om jag skrivit i denna tråd redan, men struntsamma. Jag har en Xperia Neo. Helt okej, och fungerar bra för mina behov, även om den kan vara något seg ibland. Det kan nog dock bli bättre efter en uppdatering eller så. ![]() Med ett skal som ser ut såhär: ![]() Det är den största nackdelen, att det bara finns några få tråkiga skal till modellen. Det är inte som till iPhone som har 36710375937 miljoner skal.... Har också en Neo, är faktiskt väldigt nöjd med den förutom den där "skal-biten" då. Jag har på skämt sagt att jag ska köpa en iPhone för att kunna köpa HP-skal... På mobilen spelar jag spel, är inne på mugglis och mail osv.
11 jun, 2012 23:56 |
|
Borttagen
|
Skulle ha fått min iPhone för två veckor sedan typ, men nähä...
12 jun, 2012 00:00 |
|
Ginny00
Elev |
Ärligt talat, jag tycker fortfarande att den mobilen är skitsnygg! Själv har jag en samsung s5230. Den är underbar. Rosa och fin, Facebook funkar med mitt abbonnemang(men inte andra internetsaker), Gratis sms, och har överlevt cirka 234 fall i marken samt en hel del vätska på sig! Skulle väl gärna ta emot en iPhone om jag fick den, men jag skulle tappa den i golvet efter en timme, så det blir nog en Samsung Galaxy eller liknande. ![]() 12 jun, 2012 09:32 |
|
Irah
Elev |
12 jun, 2012 10:09 |
|
Li
Biträdande rektor |
Nu har jag en vit Samsung Galaxy SII
without something there is no nothing 12 jun, 2012 10:12 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ikka: Jag vill ha en billig och prisvärd smartphone för under 2000 spänn men vet inte vilken... :c HTC ♥ ♥ ♥ Jag har själv en HTC Wildfire S, och den lever upp till mina förväntningar. Det är ju ingen iphone, men det var ju inte en iphone jag köpte heller c: Vad du än gör, köp INTE sony ericsson! Correct! Alla jag känner som har/har haft sony ericsson är missnöjda. Dock har min kusin köpt en ny som bara är Sony liksom. Den verkar bra! Fast de gamla knapptelefonerna från Sony Ericsson är bra, det är de nya xperia som folk brukar klaga på. 12 jun, 2012 10:13 |
|
childhoodlight
Elev |
Just nu har jag en iPhone 3Gs. Min dåvarande hamnade på marken så jag fick pappas nya som han knappt använde.
Orkar inte bry mig om att det är en lite mer gammal modell. Den fungerar perfekt för mig!
12 jun, 2012 10:16 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen