Vad tycker du är det bästa med Luna Lovegood?
Forum > Harry Potter > Vad tycker du är det bästa med Luna Lovegood?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
gabbe
Elev |
29 apr, 2012 08:23 |
|
Ginny!!!!
Elev |
30 apr, 2012 22:38 |
|
Lisen563
Elev |
Att hon är sig själv.
30 apr, 2012 22:40 |
|
argus filtch
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tycker att hon är väldigt snäll, men också seriös, i allt hon gör, men ändå underhåller hon läsarna/publiken väldigt bra. Hon vågar (precis som du sa JuliaWeasley) att hon vågar vara annorlunda. Dessutom, om jag får säga det själv, så tycker jag att hon är en av dom bästa karaktärerna J.K Rowling har skapat! sant a wise man ones said i don`t know what weapons we use in ww3 but in ww4 we use sticks and stones 1 maj, 2012 00:00 |
|
Afturelding
Elev |
1 maj, 2012 10:30 |
|
Lou
Elev |
Att hon VÅGAR visa vem hon är.
Jag är en stolt GryffinPuffare <3 1 maj, 2012 12:05 |
|
Borttagen
|
Hon är lite konstig men hon bryr sig inte. hon har alltid gått mott strömmen om ni fattar
1 maj, 2012 16:33 |
|
Borttagen
|
AAAAAALLT
![]() 3 maj, 2012 16:04 |
|
LovisaDOBBY
Elev |
Hon har sin egen stil och bryr sig inte om andra tycker att hon är annorlunda det diggar jag med hon
![]() ONLY I CAN LIVE FOREVER!♆ 6 maj, 2012 16:45 |
|
Draconifors
Elev |
Att hon vågar vara sig själv, och liksom... sticker ut som hon gör. Att hon är så speciell och bara så cool som bara hon kan vara liksom
Of course it's happening inside your head, but why on earth should that mean it is not real? 6 maj, 2012 17:08 |
Forum > Harry Potter > Vad tycker du är det bästa med Luna Lovegood?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen