Dagens egoboost!
Forum > Off Topic > Dagens egoboost!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Har skrivit ett brev och skickat till killen jag är kär i. Skrev det på skrivmaskin.
Det var inget kärleksbrev men ändå. ♥
20 dec, 2011 19:29 |
|
Borttagen
|
Har inhandlat årets julgran idag.
Inte direkt den finaste tätaste disneygranen, men den får dugs. 20 dec, 2011 19:35 |
|
Ginnyy
Elev |
Jag är bäst i världen!
Helt klart snyggast och vackrast. Så länge jag är mig själv så är jag oövervinnlig. Kan jag ta mig igenom det här så klara jag vad som helst. Jag ska klara det här. Jag ska finna mig själv igen. För jag är en bra människa, jag förtjänar det! Jag förtjänar inte att må så här, jag ska bli frisk, lycklig igen! Senaste två dagarna har gått bra, jag är så stolt över mig själv! Började igår med att ge liv i min blogg, bara det gör mig alldeles varm! Jag ska bli lycklig igen, och jag ska klara det, ingenting kan stoppa mig!
23 dec, 2011 10:44 |
|
ikka
Elev |
Ginnyy: SÅ SKA DET LÅTA! Go girl. ♥
Jag är speciell, ingen annan är som jag. Det spelar ingen roll om jag känner mig som en i mängden för jag är fortfarande unik, hur många människor jag än har runt omkring mig. Han snackar med mig, gillar mina statusar & kom dit för min skull i onsdags - varför skulle det inte betyda något? Klart det gör. Jag vet inte hur mycket det betyder för honom, men han bryr sig i alla fall om mig på någon nivå. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
23 dec, 2011 10:53 |
|
expelliarmus
Elev |
Tänker ta upp den här tråden igen för jag gillar den verkligen! Känner mig som en stolt trådskapare här...
Idag har jag satt igång och städat mitt rum! Och det min vänner händer MAX fem gånger per år. Så, cred till mig!
25 maj, 2012 15:19 |
|
scarhead
Lärare |
JAG HAR FÅTT HÖRA ATT JAG ÄR EN AV DE SNYGGASTE/FINASTE (tolkar det lite heh) IDAG AV KILLARNA I MIN KLASS
och de har fasiken rätt! Jag är vacker. Och idag fick jag höra det så ofta att jag börjar tro mer att jag är det. För jag är det. Jag är vacker. Jag överlevde sprutan idag, det gjorde ont och så men jag överlevde! Dokti flikka. 25 maj, 2012 15:22 |
|
mine
Elev |
Jag känner mig duktig och är stolt över mig själv, jag var när och få högsta på flera prov och jag känner mig sjuktstolt!
Sedan gosh jag älskar min ögonfärg Nomnom:3 25 maj, 2012 16:10 |
|
Buddha
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har inhandlat årets julgran idag. Inte direkt den finaste tätaste disneygranen, men den får dugs. Dafaq? JULGRAN!? Sure, om du vill köpa den nu... lol Skrivet av scarhead: JAG HAR FÅTT HÖRA ATT JAG ÄR EN AV DE SNYGGASTE/FINASTE (tolkar det lite heh) IDAG AV KILLARNA I MIN KLASS och de har fasiken rätt! Jag är vacker. Och idag fick jag höra det så ofta att jag börjar tro mer att jag är det. För jag är det. Jag är vacker. Jag överlevde sprutan idag, det gjorde ont och så men jag överlevde! Dokti flikka. Om det var livmodercancervaccinsakspruta skulle jag vilja säga en sak till dig, med hälsning från alla andra killar i världen. ![]() //Alla killar. NU TILLBAKA TILL MIG! Jag gjorde en diagnos i matte idag. Den var liten, men jag är ändå stolt för nu behöver jag inte ta hem nåt! ![]() 25 maj, 2012 18:49 |
|
Dream
Elev |
25 maj, 2012 18:53 |
|
Borttagen
|
Jag har äntligen vågat stå på mig själv och lyckats göra mig av med en energitjuv, jag mår så mycket bättre nu..
25 maj, 2012 18:57 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen