Vad drömde du i natt?
Forum > Off Topic > Vad drömde du i natt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Jag drömde att jag var på fest med avifors. Hon snodde min kamera. o.O
22 apr, 2012 12:40 |
|
Ett radiostyrt plommon
Elev |
Jag drömde om två bananflugor! Och när de satte sig på en så fällde de ut vingarna och blev som två stora fjärilar som ändrade färg hela tiden. De var jättevackra!
Sen drömde jag att jag var ett stort ljusbrunt djur som bodde i en djungel på en ö. Min mamma och min syster var oxå djur och det var så normalt att jag inte ens kommer ihåg vad för djur vi var. Men det kom i alla fall andra djur som ville ta över vårt revir så vi jagade bort dem. Och så drömde jag att jag var hemma fast på mitt landställe och hos min mormor och morfar samtidigt. Jag hade hittat en fin klar bäck med mycket fisk i så jag fiskade upp jättemånga. Och så skulle mormor ha loppis. Hon hade stickat nylonstrumpor med fina mönster som hon skulle sälja. Japp, jag drömmer jätteförvirrat och detaljerat... 22 apr, 2012 12:57 |
|
Mintpastill
Elev |
Jag pratade med någon, sen helt plötsligt hörde jag inte vad han sa, och jag hade en hörlur med musik i vänstra örat och lyssnade på honom med högra. Så kändes det som att det var lock för högra örat och jag försökte få bort det, men det gick inte. Sen insåg jag att jag helt random blivit döv på högra örat...helt knäppt O.o
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 22 apr, 2012 13:21 |
|
Borttagen
|
Jag drömde att jag var med i Hunger Spelen... Och igår drömde jag att min lärare var en ond rektor på en internatskola. o.O
22 apr, 2012 23:03 |
|
Borttagen
|
Att min pojkvän lämnade mig för en 15-åring, för att sedan dumpa henne och bli tillsammans med mig igen...
22 apr, 2012 23:07 |
|
Solkatten
Elev |
Är inte denna likadan som tråden "Drömdagbok"? o.O
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 apr, 2012 07:45 |
|
Borttagen
|
Minns inte vad jag drömde i natt....
23 apr, 2012 07:56 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag sprang en jäkla massa i natt. Var med en arbetskamrat men så kom dennes kompis och den individen ville jag inte ha att göra med: jag sprack runt och hoppade runt längst bryggor som hade mååånga meters mellanrum. Den skrämmande individen hade någon konstig figur/ett märke på sig och det matchade inte med mina egyptiska, mytologiska tecken eeeh
Och så gav jag ett fult gosedjur till några onda/schyssta (?) killar i en skog (detta var nog drömmen innan den förstnämnda) och senare fick jag ett kuvert med ett stort gäng guldtior och så säger killarna: "det var den skatt vi kunde få fram till dig". Sedan så sitter grabbarna vid bryggan varav ena killen tappar/kastar gosedjuret i havet och säger "vad kommer hända"? varpå jag säger att den kommer skjunka snabbt - vilken den också gjorde. Han ville inte hoppa i men något gjorde att jag inte KUNDE hoppa i. Jag ville så gärna dyka efter den men aaah... det gick inte. Om jag hade på mig något som jag inte kunde släppa eller hur det var, kommer inte ihåg. Men han dök efter den och sedan så dök jag också av någon anledning och fångade upp gosedjuret som av någon anledning var svårfångad i havet. x) Men av någon anledning så stoppade det inte där. En tjej behövde ta sig någonstans. Jag tror att det var Ida först men hon missade både sin buss och sitt tåg. Sedan så var det inte Ida jag var med utan en annan tjej som istället kunde ta kodebussen (?) som gick om tre minuter - sedan såg jag inte till henne för hon sprang fort som fan. Hmm.... jag tror att kombinationerna av arbete på ostindiefararen, the Hunger Games-läsandet, brist på sömn och mitt japanska leverne som busar till det. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 apr, 2012 08:25 |
|
Borttagen
|
NOTHING!
Spoiler: Tryck här för att visa! 23 apr, 2012 08:26 |
|
Borttagen
|
Jag drömde att jag chattade med några i min klass, det var som om jag drömde vad jag såg på datorskärmen!! 8]
Jag: Någon inne? A: I'm here, snorbulle. G: Snorbulle!? Hahaha, knäppis. A: Hotarru mig, G? G: Nej, absolut inte. Jag. Hon sa det bara på skoj, hon menade inte att säga knäppis... A: Det gjorde hon visst, snorbullen. Jag ska spränga hennes hus!! Några sekunder senare hördes ett PANG och G (som tydligen var min granne) kom utspringade ur sitt sprängda hus med eld i baken, haha! Sen ringde A till mig och sa att hon skulle mörda mig, och sen hittade jag en bomb i min ficka och jag dog typ, haha. Helt sjukt, i know. 23 apr, 2012 08:52 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen