5 saker ingen vet om dig
Forum > Off Topic > 5 saker ingen vet om dig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sovsvampen
Elev |
Skrivet av Queen Boo: Skrivet av dumble: Skrivet av Queen Boo: nej Skrivet av dumble: Skrivet av Queen Boo: Bättre att göra henne ledsen då och vara ärlig istället för att gå och vara en falsk vän Skrivet av dumble: Skrivet av Queen Boo: sluta bara umgås med henne då. hatar falska människor värsta som finns.. Skrivet av dumble: Skrivet av Queen Boo: HUR KAN DU VARA BÄSTIS MED NÅGON DU INTE TYCKER OM??????? FYFAN VAD DÅLIG STIL DITT FALSKA .... 1. jag vill ha gröna slingor i håret 2. Jag tycker nästan inte om min bästis 3. Min pappa har slagit mig 4. jag är helt bessat av hp (ingen hemlis) 5. Jag har slingat håret grönt men mamma blev arg så jag fick tvätta bort det direkt. jag vill faktist inte göra henne ledsen!!! Men hon blir bara ARG om jag inte är med henne!!!!! kan du sluta tjata non gång?!!! Jag blir SÅ irriterad på dej!!! För att slippa onödig tjafs så tycker jag att båda borde skita i varandra och om ni måste "tjafsa" så gör dt i ugglepost. Tack på förhand.
25 maj, 2012 09:44 |
|
Tonkss
Elev |
*vet inte om jag har skrvit i denna tråd, men skriver ändå*
1. Jag har fyra råttor 2. Jag är en så kallad hobbyuppfödare av råttor 3. Jag bor på en gård med tuuusen djur 4. Jag har 19 snäckor som husdjur 5. Jag kanske ska få en kanin, som ska va en hane! (det blev bara om djur dock)
25 maj, 2012 11:24 |
|
dumble
Elev |
Skrivet av Queen Boo: Jag är inte falsk iallafallSkrivet av dumble: Skrivet av Queen Boo: nej Skrivet av dumble: Skrivet av Queen Boo: Bättre att göra henne ledsen då och vara ärlig istället för att gå och vara en falsk vän Skrivet av dumble: Skrivet av Queen Boo: sluta bara umgås med henne då. hatar falska människor värsta som finns.. Skrivet av dumble: Skrivet av Queen Boo: HUR KAN DU VARA BÄSTIS MED NÅGON DU INTE TYCKER OM??????? FYFAN VAD DÅLIG STIL DITT FALSKA .... 1. jag vill ha gröna slingor i håret 2. Jag tycker nästan inte om min bästis 3. Min pappa har slagit mig 4. jag är helt bessat av hp (ingen hemlis) 5. Jag har slingat håret grönt men mamma blev arg så jag fick tvätta bort det direkt. jag vill faktist inte göra henne ledsen!!! Men hon blir bara ARG om jag inte är med henne!!!!! kan du sluta tjata non gång?!!! Jag blir SÅ irriterad på dej!!! 25 maj, 2012 15:52 |
|
Borttagen
|
1. Jag älskar att vara barnslig
2. då jag blir arg så vill jag bara slå och då känns det i hela kroppen 3. Jag älskar att skriva/prata engelska 4. mitt riktiga drömjobb är skådespelare 5. Jag bär på en stor hemlighet som jag verkligen både vill och inte vill tala om 25 maj, 2012 16:49 |
|
scarhead
Lärare |
- Jag har extremt svårt att gråta åt videos, filmer och böcker. I verkligheten beror det lite på, ibland kan jag vara jättekänslig och så men oftast inte.
- Jag gillade inte knäckebröd förr, men efter att ha ätit det på skollunchen som alla lever på gillar jag det. - När jag är kär är jag det i ''perioder'', typ. Ett tag är jag högt över öronen kär och får fjärilar i magen och deppar men vissa stunder så känner jag ingenting. Nu har jag varit kär i ett och i ett halvt år ungefär och nu känns det lagom, typ. - Jag gillar att umgås med personer som jag kan skämta med, vara roligt högljudd (skrika och skratta högt typ) och vara ''konstig'' med. - Jag gillar Mange Makers. 25 maj, 2012 17:15 |
|
ChoChang
Elev |
1. Ring detta nummer: 12345
2. Om nagon svarar ar du azum. 3. jag har en giraff 4. han heter Ruuuuuuupert. 5. han har en kompis som heter Grint. Grint's kusin heter Grind. Hej da stangsel. Det är en dag imorgon också... 25 maj, 2012 17:23 |
|
Alice...
Elev |
1. Jag älskar The Master i doctor who ♥
2. Jag älskar suerhjältar 3. Jag är LIVRÄDD för valar!!1one!!1! 4. Jag är halv smålänsk 5. Jag kan spela kazoo, stylophone, ukulele, gitarr, panflöjt, pickoloflöjt, blockflöjt, vattenflöjt, munspel och trummor
25 maj, 2012 19:25 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av dumble: Skrivet av Queen Boo: Jag är inte falsk iallafall Skrivet av dumble: Skrivet av Queen Boo: nej Skrivet av dumble: Skrivet av Queen Boo: Bättre att göra henne ledsen då och vara ärlig istället för att gå och vara en falsk vän Skrivet av dumble: Skrivet av Queen Boo: sluta bara umgås med henne då. hatar falska människor värsta som finns.. Skrivet av dumble: Skrivet av Queen Boo: HUR KAN DU VARA BÄSTIS MED NÅGON DU INTE TYCKER OM??????? FYFAN VAD DÅLIG STIL DITT FALSKA .... 1. jag vill ha gröna slingor i håret 2. Kom inte på non tvåa 3. Min pappa har slagit mig 4. jag är helt bessat av hp (ingen hemlis) 5. Jag har slingat håret grönt men mamma blev arg så jag fick tvätta bort det direkt. jag vill faktist inte göra henne ledsen!!! Men hon blir bara ARG om jag inte är med henne!!!!! kan du sluta tjata non gång?!!! Jag blir SÅ irriterad på dej!!! jag är jättecoolig älska mig plz 25 maj, 2012 19:28 |
|
Sovsvampen
Elev |
Queen Boo & dumble: Kära små folk, ni behöver väl inte spamma ner hela tråden med erat onödiga tjafs, gå vidare och låt varandra vara och göra precis som än vill. Det blir dålig stämning och känns ganska onödigt med allt detta. Tack små fina folk ♥
5 "sanningar" 1. Jag har en jävligt stor crush i Josh Hutcherson. 2. Jag har 4 personer som jag räknar som mina bästa vänner, Tuna, Lisa, Danni och Jonte. 3. Ibland känner jag mig bortglömd på mugglis men oftast inte. 4. Idag var första gången jag drack energidrickan monster. 5. Jag brukar skratta till skräckfilmer.
27 maj, 2012 16:55 |
|
lliissaa
Elev |
1. jag har geting- och klaustrofobi.
2. jag har en näst intill seriös crush på ulrik munther (hemlighet å hemlighet hahahahhaha) 3. Jag har ridit sen jag var 7 å har två hästar 4. Jag är så sjukt jävla feg så det finns inte... skriker för allt... helt seriöst 5. Jag gråter för allt... haha, när jag är glad, ledsen, arg e.t.c ![]() läs min drarry ff sötisar :* http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=15019
27 maj, 2012 16:58 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen