villket är det coolarste spöket
Forum > Harry Potter > villket är det coolarste spöket
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Svårt...! Tror det blir Grå Damen =D
24 dec, 2011 16:39 |
|
J-star Black
Elev |
24 dec, 2011 19:14 |
|
Borttagen
|
Om Peeves räknas, så tar jag nog honom. Gör livet surt för Umbridge, busar så Filch blir rasande och kommer alltid undan. Men Blodige Baronen är också grym som kan få ordning på Peeves.
Men jag har alltid undrat hur Peeves ser ut? Bild..? 24 dec, 2011 20:42 |
|
Miu
Elev |
Nearly Headless Nick!
Love Harry, love.. 24 dec, 2011 20:56 |
|
EpicFaiil
Elev |
Nästan huvudlöse Nick
22 jan, 2012 15:51 |
|
Quidditchspelaren
Elev |
22 jan, 2012 15:55 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen