When the sun rise [Sv]
Forum > Fanfiction > When the sun rise [Sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
16 okt, 2011 14:36 |
|
Salazar1
Elev |
Låt henne äga ut dem!!
Slytherin Pride 16 okt, 2011 14:37 |
|
Borttagen
|
Du skriver så himla fint. Du är sååå duktig ♥
---- Skrivet av linnvendela: OMD, sååå bra! Meeeer! En liten grej bara, Han heter inte Terry Nott. Det finns en kille som heter Theodor Nott och en kille som heter Terry Boot. Jag tror att du har blandat ihop dem Men det här är ju inte under Harrys tid, alltså kan ju Terry Nott vara son till Theodor Nott. 16 okt, 2011 14:51 |
|
lillalollo
Elev |
Skrivet av linnvendela: OMD, sååå bra! Meeeer! En liten grej bara, Han heter inte Terry Nott. Det finns en kille som heter Theodor Nott och en kille som heter Terry Boot. Jag tror att du har blandat ihop dem Jag vet det. Men Theodor Nott och Terry Boot är ju vuxna nu. Terry Nott är Theodor Notts barn. "Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling 16 okt, 2011 14:52 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Jättebra kapitel ! Fattade direkt det där med barnen, haha, Bulstrode är Millicents barn, va ?
"She's buying the stairway to heaven" 16 okt, 2011 14:59 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av lillalollo: Skrivet av linnvendela: OMD, sååå bra! Meeeer! En liten grej bara, Han heter inte Terry Nott. Det finns en kille som heter Theodor Nott och en kille som heter Terry Boot. Jag tror att du har blandat ihop dem Jag vet det. Men Theodor Nott och Terry Boot är ju vuxna nu. Terry Nott är Theodor Notts barn. Jajusste, det tänkte jag inte på... Jag är lita väl snabb på att anmärka ibland. Sorry♥ Jaha. 16 okt, 2011 15:00 |
|
Theresia Joanné
Elev |
Mer!
<3 Harry Potter <3 16 okt, 2011 15:34 |
|
Bombarda
Elev |
omg sååå braa! längta efter meer
Kärlek till alla! 16 okt, 2011 16:20 |
|
lillalollo
Elev |
Okej. Ett kort kapitel till nu då. Hoppas att det är ok.
__________________________________________ Kapitel 8 – Hugo Weasley Jag satt i en fåtölj tillsammans med Fredrik och skrev min uppsatts i Örtlära. Det var mycket liv i sällskapsrummet. Men min syster syntes inte till någonstans. "Jag kommer strax. Håll min plats", sa jag till Fredrik och gick tvärs över rummet till Albus. "Har du sett Rose?" Min kusin tittade förvånat på mig och rynkade panna. "Ehhh… Nej. Inte på ett tag.", svarade han. Jag nickade långsamt. "Okej. Tack, Al." Den kvällen hade jag svårt att somna. Min syster hade inte kommit tillbaka. Jag kunde inte hjälpa att jag var orolig. Men nästa morgon så insåg jag att denna sömnlösa natt varit onödig. Jag hade inte behövt oroa mig. Rose satt nere vid frukosten. Hon berättade att hon somnat i biblioteket och inte vaknat för ens strax innan midnatt. Så allt var i sin ordning. Jag kunde lugnt återgå till mina studier. Alla verkade ha mycket att göra. Men själv tyckte jag att det kändes som att jag hade all tid i världen. Kanske hade jag rätt. Eller så hade jag väldigt fel. "Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling 16 okt, 2011 16:28 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Jättebra skrivet ! ♥
"She's buying the stairway to heaven" 16 okt, 2011 16:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen