Mmmh... Marabou!
Forum > Off Topic > Mmmh... Marabou!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
grodan-boll
Elev |
Klassiska Marabou Mjölkchoklad är nog den godaste!
SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 15 okt, 2011 00:08 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kintsugi, out of curiosity: vilken typ av choklad föredrar du? Och vilken smak är din favorit? Okej, jag må älska Marabou, men kinderägg-chokladen... den är så deliciös att man bara vill flyga när man konsumerar den och hittar en leksak inuti. HAHA, jag må vara 17 år, men leksakerna är lika roliga som de var för tio år sedan. Kinderägg > Marabou, I must say. Karl Fazer-chokladen, oh my dark lord... Där har du något att utforska! ![]() Mjölkchokladen, Cashewnöt och Marianne Crisp är nom-nom... Får inte nog!
15 okt, 2011 00:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Borttagen: Kintsugi, out of curiosity: vilken typ av choklad föredrar du? Och vilken smak är din favorit? Okej, jag må älska Marabou, men kinderägg-chokladen... den är så deliciös att man bara vill flyga när man konsumerar den och hittar en leksak inuti. HAHA, jag må vara 17 år, men leksakerna är lika roliga som de var för tio år sedan. Kinderägg > Marabou, I must say. Karl Fazer-chokladen, oh my dark lord... Där har du något att utforska! ![]() Mjölkchokladen, Cashewnöt och Marianne Crisp är nom-nom... Får inte nog! Åh, enligt mig är den godaste Fazerchokladen den här: Det sorgliga är dock att jag inte kan hitta den i någon affär längre 15 okt, 2011 12:06 |
|
Knizzlare
Elev |
15 okt, 2011 12:17 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Kintsugi, out of curiosity: vilken typ av choklad föredrar du? Och vilken smak är din favorit? Okej, jag må älska Marabou, men kinderägg-chokladen... den är så deliciös att man bara vill flyga när man konsumerar den och hittar en leksak inuti. HAHA, jag må vara 17 år, men leksakerna är lika roliga som de var för tio år sedan. Kinderägg > Marabou, I must say. Ur den ekonomiska vinkeln blir det att jag köper Anthon Berg's mörka choklad med mint eller sea salt. Smakerna är fantastiska och chokladen är fairtrade-märkt. Annars älskar jag After Eight samt ekologiska och fairtrade-märkta mörka chokladsorter som kostar multum (= därav blir det inte särskilt ofta som det köps hem). ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 okt, 2011 12:53 |
|
Celebikai
Elev |
15 okt, 2011 15:15 |
|
Borttagen
|
expelliarmus Ooo, Karl Fazer. Det verkar gott, men av ren rutin har jag alltid köpt Marabou. Maybe I'll try something new next time!
Kintsugi: Jag har aldrig varit så förtjust i mörk choklad, men jag medger att mörk choklad och mint låter som en mäktigt intressant kombination. Måste definitivt pröva det någon gång. Dock är jag en sweet tooth och föredrar mjölkchokladen. Vad trevligt att du köper chokladsorter som bidrar med något gott (även bokstavligt talat)! 15 okt, 2011 23:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag har aldrig varit så förtjust i mörk choklad, men jag medger att mörk choklad och mint låter som en mäktigt intressant kombination. After Eight!! ♥ Testa 15 okt, 2011 23:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har aldrig varit så förtjust i mörk choklad, men jag medger att mörk choklad och mint låter som en mäktigt intressant kombination. After Eight!! ♥ Testa Ååh, After Eight är ett bastant undantag. Jag älskar After Eight. Jag tror att jag endast kan äta mörk choklad om den innehåller mint, annars - none for me, thanks 16 okt, 2011 00:07 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har aldrig varit så förtjust i mörk choklad, men jag medger att mörk choklad och mint låter som en mäktigt intressant kombination. After Eight!! ♥ Testa Ååh, After Eight är ett bastant undantag. Jag älskar After Eight. Jag tror att jag endast kan äta mörk choklad om den innehåller mint, annars - none for me, thanks After Eight och Marianne-lösgodisvarianten var mina favoriter när jag var liten. hehe... alla undrade varför after eighten altid tog slut så fort. eeeeeh >8D ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 okt, 2011 00:35 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen