Sorgens tider [SV]
Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Aww :'
Aja iväg till att plugga primtal nu D: 10 okt, 2011 21:23 |
|
Cara Riddle
Elev |
10 okt, 2011 21:25 |
|
Borttagen
|
Tack ♥
Hoppas jag får bra betyg denna terminen, då har pappa lovat mig att jag får gå på en ishockey match med honom 10 okt, 2011 21:26 |
|
Cara Riddle
Elev |
Då är det bara o kämpa på
![]()
10 okt, 2011 21:28 |
|
Borttagen
|
Aa
usch vad är primfaktorerna av 120 ? D: Aja det kommer ett nytt kapitel imon, när jag kommer hem och har lugnat ner mig, sen ska jag plugga so, no och spanska 10 okt, 2011 21:43 |
|
Cara Riddle
Elev |
Ja matte suger jag på så det är ingen mening o fråga mig om xD so är kul men de kanske beror på att jag är bra på det
![]()
10 okt, 2011 21:45 |
|
Bombarda
Elev |
Underbart
Kärlek till alla! 10 okt, 2011 22:44 |
|
Borttagen
|
Seriöst, jag gråter :'D
11 okt, 2011 07:32 |
|
Borttagen
|
Tack allihopa :'
___________ Kap 19 - Percy Weasley Jag såg ner i bordet, på muggen som stod full med det som de flesta drack, honungsöl. Jag ville inte svara på Alicia Spinnets, en föredetta jagare i Gryffindors quidditchlag, fråga. Jag visste knappt heller när begravningen för min älskade lillebror Fred. Men en sak hade jag slått fast, han skulle ha den vackraste gravsten jag någonsin sett, om jag så skulle behöva leva på gatan resten av mitt liv. Då tyckte jag att jag skulle ha gottgjort Fred för att jag inte skyddat honom, som en storebror skulle göra. "Den kommer hållas om 2 veckor, exakt" sa George, och jag tittade upp med medlidsamma ögon, som var lika röda som Georges. "Jaha" viskade Alicia fram. "Får jag komma?" Det var nog den dummaste fråga jag hört, men hur skulle hon kunna veta? "Såklart du får" Det var min stämma som ljöd den här gången. "Du med Katie, och Penelope" sa George, som säkerligen tänkt att de inte trodde att de inte var välkomna dit, och gråta tillsammans med oss andra. Jag höjde muggen med honungsöl i, och sa: "För Fred", och de andra sa samma sak och skålade. Om man skulle betala med tårar, hade jag varit rik 11 okt, 2011 14:38 |
|
Borttagen
|
Aaawww ♥
11 okt, 2011 15:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen