Varför tycker man om Bellatrix Lestrange
Forum > Harry Potter > Varför tycker man om Bellatrix Lestrange
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Att hon dödade Dobby är en av anledningarna till att jag gillar henne.
Tycker Dobby var sjukt läskig. 25 dec, 2011 18:24 |
|
Tonkss
Elev |
nooooo Dobby!! </3
Jag tycker att Bella är ganska awesome, men att hon dödade Sirius och Dobby.... nej... :'(
25 dec, 2011 18:27
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-25 kl. 19:09
|
|
Ms.Markus
Elev |
It's just something about her! Nejmen... hur kan man inte gilla henne?? Hon är verkligen hemsk och sånt, men jättecool och frän!
![]()
25 dec, 2011 18:32 |
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
Jag älskar hennes hår, hennes galenskap och jag gillar alltid de onda i alla filmer, inte bara i Harry Potter. De onda är alltid så olika i alla filmer. De goda är nästan alltid en person som det är lite synd om (Harry växte ju upp utan sina föräldrar) så att alla ska älska dem, och sedan växer de upp, inser vad de måste göra och dödar de onda. De onda är mer färgstarka och olika. Så är det enligt mig i alla fall
by my heel, i care not 14 jul, 2012 19:55 |
|
Lilly Luna Potter
Elev |
Jag tycker att hon är en väldigt intressant och välbyggd karaktär-precis som många andra i Harry Potter- Hon är en av de som bidrar till att böckera/filmerna blir roliga, spännande och oförutsägbara att läsa/titta på. Men jag gillar inte henne för den hon är, hon ingår inte direkt i min gilla skara om vi säger så. Men man kan ju inte låta bli att älska hennes skådespelare, Helena Bonham Carter, för det super jobb hon gör med den rollen. Hon är en av de absolut bästa i hela film serien!!
Checka gärna min nystartade ff om Diana som går uppleva det ofattbara: --> http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=26282&page=1%23p1585586 14 jul, 2012 20:54 |
|
Emme Lestrange
Elev |
14 jul, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
Eller hur, jag undrar också varför alla tycker om henne
15 jul, 2012 15:04 |
|
Irah
Elev |
Jag gillar inte henne, vet inte varför för jag gillar voldemort
15 jul, 2012 16:06 |
|
Lollie
Elev |
Hon är snyyggg....
JAg klädde ut mig till henne på halloween! :3 Helluja! 29 okt, 2012 07:03 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Bellatrix är cool men elak att tortera
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 29 okt, 2012 10:48 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen