Idag har jag...
Forum > Off Topic > Idag har jag...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
längtat efter födelsedagen, moppekortet m.m.m. Inte så bra dag alltså.. -.-'
6 okt, 2011 15:18 |
|
Borttagen
|
-Vaknat
-Snooze -Vakna -Snooze -Vakna -Snooze -Vakna -Snooze -Vakna -STRESS! Sen har jag börjat ta en klass i webbdesign idag, haft lektion i drama och köpt en dr pepper ^^ 6 okt, 2011 16:08 |
|
Borttagen
|
Varit ute med världens åååsumaste kanin!
Väntar juyst nu på drakhandlaren och våfflor ♥ 6 okt, 2011 16:30 |
|
Elderwand
Elev |
6 okt, 2011 16:31 |
|
Borttagen
|
Idag har jag för första gången blivit irriterad på en lärare jag tycker väldigt mycket om -.-'
6 okt, 2011 20:10 |
|
Mandy Diamond
Elev |
6 okt, 2011 20:14 |
|
Borttagen
|
Idag ska jag sörja för att det är skola i morgon.
9 okt, 2011 16:49 |
|
Borttagen
|
Shoppat och sedan fikat med azzuma Harry Potter-nördar!
9 okt, 2011 17:29 |
|
Borttagen
|
Idag har jag målat räckverk, städat hytten, sovit som en gris, knarkat musik och nu skall jag snart ner och lira guitarhero innan vi har ankomst i finland!
9 okt, 2011 17:54 |
|
Knizzlare
Elev |
Lyssnat på musik, ritat, suttit vid datorn, varit med kaninen...ah, det var min dag.
Borde ha övat på fiolen...menmen, dagen är inte slut än, det borde jag hinna göra lite..sen..senare, typ. x) ![]()
9 okt, 2011 17:55 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen