Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)
Forum > Off Topic > Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska titta på bra datum.. annars kanske helgen innan.. (30 okt) skulle passa? jo det skulle nog kunna funka ![]()
8 okt, 2011 19:08 |
|
Borttagen
|
^ Okej, ska fixa lite handling osv. sen kanske jag skapar en tråd
8 okt, 2011 21:19 |
|
si_tonks
Elev |
8 okt, 2011 21:20 |
|
Borttagen
|
^Yaay! En glad och suddig Miyuki
Btw så är handlingen till lajvet snart färdigskriven, men kommer hållas hemlig tills nästa vecka Ska jag lägga upp tråden om lajvet nu eller sen? 8 okt, 2011 21:24 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^Yaay! En glad och suddig Miyuki Btw så är handlingen till lajvet snart färdigskriven, men kommer hållas hemlig tills nästa vecka Ska jag lägga upp tråden om lajvet nu eller sen? får du bestämma ![]()
8 okt, 2011 21:35 |
|
Borttagen
|
^Okej, tråden är uppe nu iaf :3
8 okt, 2011 21:40 |
|
Grace
Elev |
Åh, vad avundsjuk jag blir! Jag hade också velat komma på träffen. Men ni verkar ha haft jättekul i alla fall
Vi kanske ses på träffen i Stockholm? Ska ni dit? Vi kan ju åka tåg tillsammans isåfall All people smile in the same language <3 8 okt, 2011 22:28 |
|
Borttagen
|
^ Jag ska inte till stockholm..
Men kommer du på HP-lajvet i årsta den 30:e? 8 okt, 2011 22:34 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Grace: Åh, vad avundsjuk jag blir! Jag hade också velat komma på träffen. Men ni verkar ha haft jättekul i alla fall Vi kanske ses på träffen i Stockholm? Ska ni dit? Vi kan ju åka tåg tillsammans isåfall jag ska dit ![]()
8 okt, 2011 22:39 |
|
Grace
Elev |
si_tonks, kul! Jag har ju sett dig i tråden för den träffen
Miyuki, vadå för lajv? Det låter ju spännande! Ska se om jag kan komma... All people smile in the same language <3 8 okt, 2011 22:43 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen