Never gonna give you up!
Forum > Off Topic > Never gonna give you up!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginnyy: pandan, du borde lägga upp den där på youtube, du lär bli världslegend! TheCasualtie , awesome! Försökte, men fan vad segt det var att skapa ett konto, typ asjobbigt. Någon annan kan gärna få lägga ut den, om ni känner för't. skapa ett youtube-konto ät väl superlätt? :O Du kan få ett av mig om du vill
10 sep, 2011 23:16 |
|
Borttagen
|
^ Kanske, frågan är om jag kommer palla att lägga upp den. Kommer känna mig sååå fånig. 8D
Kan inte många lägga upp bidrag, så kan vi fixa världens ihopklipp av mugglislåtar på youtube. Typ en film på en timme eller något, skulle vara kul. 10 sep, 2011 23:18 |
|
Borttagen
|
Jag hatar er....
10 sep, 2011 23:32 |
|
mellanrum
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Kanske, frågan är om jag kommer palla att lägga upp den. Kommer känna mig sååå fånig. 8D Kan inte många lägga upp bidrag, så kan vi fixa världens ihopklipp av mugglislåtar på youtube. Typ en film på en timme eller något, skulle vara kul. Det skulle vara himla najs! Kanske skulle kunna bidra
11 sep, 2011 10:42 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av Somnium: Skrivet av Borttagen: MelodyJoseph: JAG ÄLSKAR DIG OCKSÅ! Din mamma glömde sin kavaj hos oss D: och DU!!! Du ska sjunga en låt men jag vet inte vad .___. KAN NÅN FRÅN MUGGLIS KOMMA PÅ NÅGOT? C: http://www.youtube.com/watch?v=CiO3dyAT7pA Nejmen jag vet inte... :I Älskar den låten ♥ Fast "Ravenclaw - friday parody " är också grym
http://nouw.com/ellenfelixson/
11 sep, 2011 11:11 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan inte många lägga upp bidrag, så kan vi fixa världens ihopklipp av mugglislåtar på youtube. Typ en film på en timme eller något, skulle vara kul. OH MY GOD! I AM SO IN TO THIS! Jag sjunger bäst i hela världen (a'
11 sep, 2011 11:15 |
|
Elley
Elev |
Ni ska få höra mig sjunga (håll för öronen gott folk) men då får ni vara snälllla och välja en låt som jag inte tappar bort mig helt i :'
http://nouw.com/ellenfelixson/
11 sep, 2011 11:18 |
|
Borttagen
|
JAG HAR VIDEON AV MelodyJoseph SOM SJUNGER SAILOR MOON INTROT PÅ SVENSKA! DOCK KAN JAG INTE LADDA UPP DEN.
12 sep, 2011 22:17 |
|
Borttagen
|
^
Omfg... Hoppas den kommer upp till slut i alla fall, hade varit riktigt, riktigt roligt att se. 12 sep, 2011 22:19 |
|
Borttagen
|
Okej hon vill inte att jag ska ladda upp den men vem vill höra MelodyJoseph sjunga på ett annat språk?
På vilket språk vill ni höra henne sjunga? ;D 23 sep, 2011 20:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen