1 september!!!!
Forum > Harry Potter > 1 september!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Lovegood98
Elev |
Inte lång tid kvar tills elevhemssorteringen!
Sedan blir det mumsig middag såklart. Längtar! Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 1 sep, 2011 19:57 |
|
Borttagen
|
OMG! Jag ska sorteras idag
1 sep, 2011 19:58 |
|
Severus10
Elev |
ni är framme hemma för hogwarts finns inte.
Jag är HP fans men inte beter jag mig som en tre åring och glöm inte att i London är det inte samma tid som i sverige. 1 sep, 2011 20:00 |
|
Borttagen
|
^Nähä? Men var inte medlem på den här sidan då om du tycker vi beter oss som treåringar`??????????
1 sep, 2011 20:01 |
|
Tonkss
Elev |
Skrivet av Severus10: ni är framme hemma för hogwarts finns inte. Jag är HP fans men inte beter jag mig som en tre åring och glöm inte att i London är det inte samma tid som i sverige. Va inte sån glädje förstörare! :O Ingen tvingar dig att vara här. :' Its real for us. Right?
1 sep, 2011 20:03 |
|
Danzi
Elev |
Åh men dåså, snart framme hörrni! Magen börjar kurra nu.. ''hoppas det finns puding''
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
1 sep, 2011 20:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Danzi: Åh men dåså, snart framme hörrni! Magen börjar kurra nu.. ''hoppas det finns puding'' Och sirapstårta, nam nam! 1 sep, 2011 20:06 |
|
JustAnnie
Elev |
Vad är det för mening att leva när man inte sitter på hogworts expressen och äter chokladgrodor och byter kort med förbispringande elever? Provar sina nya besvärjelser som man kommit på under sommaren på sina vänner för att ha något att göra.
De finns inget liv utanför Hogworts... ♥ "Herr Slingersvans önskar professor Snape en bra dag och råder honom att tvätta sitt hår, den äckelpottan." Thank you Joanne, you made my life. ♥ 1 sep, 2011 20:07 |
|
Blaire
Elev |
Skrivet av Severus10: ni är framme hemma för hogwarts finns inte. Jag är HP fans men inte beter jag mig som en tre åring och glöm inte att i London är det inte samma tid som i sverige. Det ligger nåt i det. Även om jag älskar verkligen hp så jävla mycket så måste jag inse det. Även om jag hatar eller älskar det så måste jag inse att det inte finns. Det skulle vara så klart underbart men jag måste leva i nuet. Inte drömma mig bort och glömma den verkliga livet. Samtidigt så har vi inte så dålig , visst dem kan trolla men vi har Ipad ( oseriös ). Dessutom OM det fanns så kunde vi inte bli antagna ditt för vi bor inte i Irland eller Storbritannien..... Okej , misstänker jag kommer få shit för det här...
Heter Rainholly9 i pottermore
1 sep, 2011 20:07 |
|
Luna Lovegood98
Elev |
Skrivet av Severus10: ni är framme hemma för hogwarts finns inte. Jag är HP fans men inte beter jag mig som en tre åring och glöm inte att i London är det inte samma tid som i sverige. Vi beter oss inte som treåringar, vi har fantasi! Det är en enorm skillnad mellan de två sakerna! Och det spelar ingen roll om vi skulle vara lite barnsliga för vi har fortfarande roligt. Det spelar absolut ingen roll hur gammal man är, vad man gör vid den åldern eller någonting alls egentligen, huvudsaken är att man mår bra. Om vi nu mår bra av att vilja prata och skriva som om hogwarts fanns, vad är problemet? Gör det dig illa? Skadar vi dig? Förstör vi ditt liv? Jag tror inte det! Om du nu stör dig så mycket så kan du bli medlem någon annan stans, men jag tror det kommer bli svårt för dig att hitta ett hp-ställe utan folk som kommer "låtsas" som om hogwarts fanns! För oss finns det, många av oss har växt upp med det och vi älskar det. Låt oss ha Hogwarts och drömma om det, för oss är det verkligt! Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 1 sep, 2011 20:09 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen