I can´t forget...
Forum > Fanfiction > I can´t forget...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Issa_99
Elev |
Ny Läsare !!!! ÄLSKAR DETTA !!!!
Jag tror du kmr bli författare ♥ lovar !!! När kmr näst? ♥Veronica Maggio♥Timbuktu♥ 5 sep, 2011 18:02 |
|
jullanbrullan19
Elev |
Skrivet av Issa_99: Ny Läsare !!!! ÄLSKAR DETTA !!!! Jag tror du kmr bli författare ♥ lovar !!! När kmr näst? ååhh! Tack Issa! ♥ ♥ Jag blir jätteglad när du säger så!! Mer kommer typ runt 7-9 (ångrat mig xD). Men det kommer iallafall mer idag. Är bara inte säker på tiden 23 september <3 5 sep, 2011 18:05 |
|
marraboo98
Elev |
xD
läs gärna min FF http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7948&page=6#p375115 handlar om Mione som blir kär i Draco 5 sep, 2011 18:15 |
|
jullanbrullan19
Elev |
Kapitel 15
I slutet av dagen ville jag gå upp till sovsalen. Jag ville bara sova. Inget annat kunde iallafall göra mig gladare just nu. Påvägen upp mötte jag Dracos blick. Han var sorgsen, krossad. Jag skakade argt huvudet tillbaka till honom och fortsatte gå. När jag väl hade kommit in i sällskapsrummet var det fullt liv. Jag hade helt glömt bort att det var Ginnys födelsedag idag, och jag hade inte köpt någon present. Men jag ville ändå inte. Jag är ju inte ens hennes vän längre. Jag försökte ignorera henne så mycket som möjligt och gick raka vägen till trappan. "Hermione! Kom och festa!" ropade en full Ginny med en öl i handen över hela rummet. Jag vände mig om men vände sedan snabbt tillbaka huvudet. Aldrig i livet ska jag bli full med dom där snorungarna! Jag ökade min tackt och kom sedan snabbt upp till sovsalen. Jag klädde på mig min pjamas och försökte somna trots oljudet. "Papapa Pokerface, papa Pokerface!" hörde jag folket sjunga nerifrån. Jag la kudden för öronen och blundade oskönt. Plötsligt kom en uggla som jag dereckt kände igen inflygande i rummet. Jag suckade tunkt och läste brevet den hade med sig. Hermione! Varför ignorerar du mig hela tiden? Jag älskar dig! Är det svårt att förstå?! Du sårar mig, varför?! Jag trodde du älskade mig! Varför sa du bara inte att du inte gjorde det från första början!? Men varför kysser du mig och ler varge gång jag går förbi dig? Jag förstår ingenting. Jag är såå ledsen över detta. Snälla svara! Mvh Draco :,( 23 september <3 5 sep, 2011 18:55 |
|
Dini99
Elev |
Mer Julia!!
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 5 sep, 2011 19:01 |
|
jullanbrullan19
Elev |
Disa: Läste du ens kapitlet innan. Bara undrar, så du inte råkade missa det;D
23 september <3 5 sep, 2011 19:02 |
|
Dini99
Elev |
Ja det gorde jag !!! :-D
Så klart !! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 5 sep, 2011 19:03 |
|
jullanbrullan19
Elev |
Okej! Hihi. Ville bara titta för annars fattar man ingenting på detta kapitel
23 september <3 5 sep, 2011 19:05 |
|
Smile
Elev |
Awesome! Mer när du har tiiiiid
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
5 sep, 2011 19:23 |
|
marraboo98
Elev |
jätte bra! men du jag visste att det var Pansy som skrev brevet (man kunde liksom lista ut det)
asså det första där "draco" gör slut xD kommer det mer imon? läs gärna min FF http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7948&page=6#p375115 handlar om Mione som blir kär i Draco 5 sep, 2011 19:25 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen