Proud to be short :)
Forum > Off Topic > Proud to be short :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
tycker om bilden mucho mucho.
Själv är jag väl medellång 7 okt, 2011 22:31 |
|
Borttagen
|
Hm... Jag är väl medellång? XD
Är 162 cm ungefär, går i sjuan. :3 7 okt, 2011 22:35 |
|
Angus
Elev |
Skrivet av ebbavladimir: du hade vart kortast om det inte hade vart för mig! Näst kortast i klassen, najs.. ![]() Be brave. Be strong. Be a Gryff!
8 okt, 2011 11:04 |
|
ginny_ginny
Elev |
Jag är bland de kortaste i klassen och det har jag alltid varit. När jag var lite mindre så hatade jag att vara kort, men nu börjar jag acceptera min längd
9 okt, 2011 12:15 |
|
Borttagen
|
Jag är 1.61 cm, men hade helst velat vara 1.57.
9 okt, 2011 12:19 |
|
Pixie
Elev |
Jag hatar att vara kort! 1,37. Alla typ tävlar om längden. Och allt klapp på mitt huvud >:[
KossanBerta: Nej, du är lång. Och KOORTIIS! och DVÄRG! är väl inte snällt?
9 okt, 2011 12:21 |
|
Elin Granger
Elev |
Jag är rätt så kort men kortast är en kille som heter Nicko och är 1. 27! (Går i 3:an)
JAG ÄLSKAR DYLAN O'BRIEN <3 9 okt, 2011 13:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag är 1.61 cm, men hade helst velat vara 1.57. Varför just 1.57? 9 okt, 2011 14:52 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Elin Granger: Jag är rätt så kort men kortast är en kille som heter Nicko och är 1. 27! (Går i 3:an) Jag går i sexan, och den kortaste i min klass är ca 1.29 Jag är näst kortast, drygt 1.40 ♏︎ 9 okt, 2011 15:09 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
9 okt, 2011 15:17 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen