Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

F.I.S.A. Skåne

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

1 2 3 ... 11 12 13 ... 340 341 342
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Wingardium Leviosa:
Klart att man kan klä ut sig till karaktärer. Det roliga med utklädning är ju inte att bli en exakt kopia, utan att fånga det som är så speciellt hos en karaktär och överdriva det. C:


Haha, om man är umbrige kan man ha på sig en grodmask. owo

4 okt, 2011 21:21

Wingardium Leviosa
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Wingardium Leviosa:
Klart att man kan klä ut sig till karaktärer. Det roliga med utklädning är ju inte att bli en exakt kopia, utan att fånga det som är så speciellt hos en karaktär och överdriva det. C:


Haha, om man är umbrige kan man ha på sig en grodmask. owo


Och rosa, fluffiga koftor och ha en skylt med en kattunge på. C: Och gå omkring och skrika "I WILL HAVE ORDER!"

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

4 okt, 2011 21:33

Minidjuret
Elev

Avatar


Jag kom på en kul idé, tro jag.
Vi klär ut oss till hogwarts elever och går runt på stan och frågar folk olika saker om Hp världen och ser hur mycket folk kan. Vi kan dela upp oss i lag så går man åt olika håll och har en halvtimme på sig(eller något) att få så många svar på frågorna som möjligt.
Kortfattat:
1. Vi delar in oss i tre- fyra lag.
2. Lagen skriver gemensamt ca 15-20 frågor om HP på ett papper till varje lag.
3. Lagen går åt olika håll.
4. Lagen har nu en halvtimme på sig att få svar på de 15-20 frågorna genom att fråga random folk på gatan. Ex. "Hur många horrukruxer finns det?".
5. Man är tillbaka på den bestämda platsen och räknar sedan ihop alla poäng och ser vilket lag som van.
INGET FUSK TACK; MUGGLISAR GÖR INTE SÅNT!

Låter det kul? S:

4 okt, 2011 21:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Jag kom på en kul idé, tro jag.
Vi klär ut oss till hogwarts elever och går runt på stan och frågar folk olika saker om Hp världen och ser hur mycket folk kan. Vi kan dela upp oss i lag så går man åt olika håll och har en halvtimme på sig(eller något) att få så många svar på frågorna som möjligt.
Kortfattat:
1. Vi delar in oss i tre- fyra lag.
2. Lagen skriver gemensamt ca 15-20 frågor om HP på ett papper till varje lag.
3. Lagen går åt olika håll.
4. Lagen har nu en halvtimme på sig att få svar på de 15-20 frågorna genom att fråga random folk på gatan. Ex. "Hur många horrukruxer finns det?".
5. Man är tillbaka på den bestämda platsen och räknar sedan ihop alla poäng och ser vilket lag som van.
INGET FUSK TACK; MUGGLISAR GÖR INTE SÅNT!

Låter det kul? S:


Jo, men... Jag vet vad jag vill klä ut mig till om vi ska vara allmänt random. D:
I CAN BE THE JOKER IN ONE OF THE TEAMS! >8D
Nejmen. Eh. Jag får väl vara Luna då. :c

4 okt, 2011 21:37

Minidjuret
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Minidjuret:
Jag kom på en kul idé, tro jag.
Vi klär ut oss till hogwarts elever och går runt på stan och frågar folk olika saker om Hp världen och ser hur mycket folk kan. Vi kan dela upp oss i lag så går man åt olika håll och har en halvtimme på sig(eller något) att få så många svar på frågorna som möjligt.
Kortfattat:
1. Vi delar in oss i tre- fyra lag.
2. Lagen skriver gemensamt ca 15-20 frågor om HP på ett papper till varje lag.
3. Lagen går åt olika håll.
4. Lagen har nu en halvtimme på sig att få svar på de 15-20 frågorna genom att fråga random folk på gatan. Ex. "Hur många horrukruxer finns det?".
5. Man är tillbaka på den bestämda platsen och räknar sedan ihop alla poäng och ser vilket lag som van.
INGET FUSK TACK; MUGGLISAR GÖR INTE SÅNT!

Låter det kul? S:


Jo, men... Jag vet vad jag vill klä ut mig till om vi ska vara allmänt random. D:
I CAN BE THE JOKER IN ONE OF THE TEAMS! >8D
Nejmen. Eh. Jag får väl vara Luna då. :c


Jag menar inga speciella karaktärer, bara vanliga elver. Det är inte lika kul att vara några karaktärer.

Eller jo, men då kommer det antagligen vara samma av någon eller någon som inte "liknar" en karaktär osv,osv...

4 okt, 2011 21:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Minidjuret:
Jag kom på en kul idé, tro jag.
Vi klär ut oss till hogwarts elever och går runt på stan och frågar folk olika saker om Hp världen och ser hur mycket folk kan. Vi kan dela upp oss i lag så går man åt olika håll och har en halvtimme på sig(eller något) att få så många svar på frågorna som möjligt.
Kortfattat:
1. Vi delar in oss i tre- fyra lag.
2. Lagen skriver gemensamt ca 15-20 frågor om HP på ett papper till varje lag.
3. Lagen går åt olika håll.
4. Lagen har nu en halvtimme på sig att få svar på de 15-20 frågorna genom att fråga random folk på gatan. Ex. "Hur många horrukruxer finns det?".
5. Man är tillbaka på den bestämda platsen och räknar sedan ihop alla poäng och ser vilket lag som van.
INGET FUSK TACK; MUGGLISAR GÖR INTE SÅNT!

Låter det kul? S:


Jo, men... Jag vet vad jag vill klä ut mig till om vi ska vara allmänt random. D:
I CAN BE THE JOKER IN ONE OF THE TEAMS! >8D
Nejmen. Eh. Jag får väl vara Luna då. :c


Jag menar inga speciella karaktärer, bara vanliga elver. Det är inte lika kul att vara några karaktärer.

Eller jo, men då kommer det antagligen vara samma av någon eller någon som inte "liknar" en karaktär osv,osv...


Oh right. Men eh... Då kan jag vara Hildegard Gyllenrot. 8D

4 okt, 2011 21:41

Minidjuret
Elev

Avatar


^
Vi säger det My...

4 okt, 2011 21:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
^
Vi säger det My...


Men det var ett epic namn. NEJ! Efter som att jag är från Sverige måste jag ha ett typiskt svenskt namn. Ikea.

Ikea Gyllenrot. :3

4 okt, 2011 21:47

Minidjuret
Elev

Avatar


Då heter jag, heh....


Hahhahaha!
Reinar Fredriksson. xD HAHAHA

(ok, bara jag och olivia förstår och The Sam (Sammy) )

4 okt, 2011 21:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Då heter jag, heh....


Hahhahaha!
Reinar Fredriksson. xD HAHAHA

(ok, bara jag och olivia förstår och The Sam (Sammy) )


Jag hade nästan fattat att The Sam var Sammy. ;D
Stötte på dem påvägen hem från bussen. owo

4 okt, 2011 21:51

1 2 3 ... 11 12 13 ... 340 341 342

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

Du får inte svara på den här tråden.