Quidditch i Lundagård
Forum > Off Topic > Quidditch i Lundagård
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elin@
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: Hahaha, jag tar den sista och ba Men jag ville ha den! ![]() 23 sep, 2011 12:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elin@: Skrivet av Wingardium Leviosa: Hahaha, jag tar den sista och ba Men jag ville ha den! Ni kommer sitta och bråka medans jag typ: ![]() Jag vill ha chips! ; _ ; 23 sep, 2011 17:56 |
|
Elin@
Elev |
23 sep, 2011 18:26 |
|
Stranger
Elev |
Omg I just fell in looove with your gif! D:
AWWWW Poor Kurtie-pie! <//3 Don't even ask why I talk English.. 24 sep, 2011 18:45 |
|
Luna 1
Elev |
24 sep, 2011 19:03 |
|
Stranger
Elev |
Det var riktigt awesome. Längtar till nästa!
24 sep, 2011 19:06 |
|
lillamymin
Elev |
Underbar träff. Älskar alla studenter som kom fram och bara "åh vad gör ni?" och japanerna som fotade ringarna.
Skrivet av Stranger: Det var riktigt awesome. Längtar till nästa! håller verkligen med. Chockladgrodekorten kommer vara färdiga tills nästa gång Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 24 sep, 2011 19:31 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av lillamymin: Underbar träff. Älskar alla studenter som kom fram och bara "åh vad gör ni?" och japanerna som fotade ringarna. Skrivet av Stranger: Det var riktigt awesome. Längtar till nästa! håller verkligen med. Chockladgrodekorten kommer vara färdiga tills nästa gång Underbara japaner! ♥
Tumblr.
24 sep, 2011 19:33 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av lillamymin: Underbar träff. Älskar alla studenter som kom fram och bara "åh vad gör ni?" och japanerna som fotade ringarna. Skrivet av Stranger: Det var riktigt awesome. Längtar till nästa! håller verkligen med. Chockladgrodekorten kommer vara färdiga tills nästa gång Omg AWESOME Kan inte vänta tills jag får se korten. Kommer bli så awesome! ^^ 24 sep, 2011 19:37 |
|
Luna 1
Elev |
24 sep, 2011 19:47 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen