Pandan fan-cluben
Forum > Off Topic > Pandan fan-cluben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fanclubs - I Had One When It Was Cool
![]() Sätter in så att alla ska fatta vad meningen med min bump var: ![]() När ändå fan-clubs är i omlopp letade jag rätt på den här, hittade den på sidan 68 och tänkte på hur djävla långt tid det har gått, fast ändå inte. Jaja, jag hade bara tänkt att tacka mugglis för hela den här tiden, sidan är awesome, medlemmarna är awesome så jag får hoppas att jag passar in bland all denna awesomness. :' Så kör hårt, ni är grymma! ^^-b 13 okt, 2011 22:39 |
|
Ida S
Lärare |
Lol, even better
"we live together, and harry does all the cooking." 13 okt, 2011 22:39 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag kommer här från ingen stans och hoppar in i fan-cluben också, om jag får?^^
13 okt, 2011 22:47 |
|
cannedcorn
Elev |
13 okt, 2011 22:49 |
|
Borttagen
|
Joina på ni, leumas vän har hand om förstasidan, så om ni vill hamna med bland de andra där, så får ni tjata på honom. ^^
13 okt, 2011 22:59 |
|
cannedcorn
Elev |
13 okt, 2011 23:10 |
|
Anapneo
Elev |
13 okt, 2011 23:19 |
|
Borttagen
|
13 okt, 2011 23:24 |
|
Luna 1
Elev |
14 okt, 2011 07:44 |
|
Borttagen
|
*tar en kaka*
Jag är med! 14 okt, 2011 08:02 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen