SKOLAN <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kan däremot inte garantera toppbetyg, men godkänt kan jag kanske fixa
19 aug, 2011 23:45 |
|
Blaire
Elev |
Nja......är inte direkt tagga men aja :c
Älskar inte eller hatar min skolan. Den är helt okej om man jämför med andra skolor i världen.
Heter Rainholly9 i pottermore
20 aug, 2011 00:20 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan däremot inte garantera toppbetyg, men godkänt kan jag kanske fixa Media med inriktning textkommunikation. ![]()
20 aug, 2011 01:38 |
|
Ginnyy
Elev |
Insåg just nu att jag kommer komma hem halv sju på onsdagar, går hemifrån 6.
Komma hem, joggingtur, hoppas någon annan gör mat till mig och sen somna framför Glee? Onsdag var redan den dag jag tyckte minst om... Positivt då! Jag har både engelska, svenska, matte, idrott och historia med en klass jag trivs jättemycket med! Tojja glad
20 aug, 2011 10:05 |
|
mican00
Elev |
usch!
längtar inte till att börja skolan! det är inte för att jag har något emot själva skolan utan för alla idioter som tror att dom är coola när dom mobbar andra! (som mig) ![]()
20 aug, 2011 10:08 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av mican00: usch! längtar inte till att börja skolan! det är inte för att jag har något emot själva skolan utan för alla idioter som tror att dom är coola när dom mobbar andra! (som mig) Hälsa dem ifrån mig! Med en stor snyting och orden "shit vad du är ful!"
20 aug, 2011 10:10 |
|
expelliarmus
Elev |
Alltså, dom roliga ämnena jag ska läsa i år är typ Engelska B, Idrott & Hälsa, Svenska B, Biologi B, Mikrobiologi & Japanska Steg 2. RESTEN SUGER!
Pallar typ inte all fysik, kemi, matte c & d....... ^ det är dom ämnena vi har flest lektioner av
20 aug, 2011 10:10 |
|
Borttagen
|
^ Heh, låter jobbigt.....
Om det är rätt schema som ligger utlagt på Internet så har vi nästan ingen engelska alls, bara två SKITKORTA lektioner. Engelska är ju det bästa ;((( fuck 20 aug, 2011 10:58 |
|
baramin
Elev |
Upptäckte nyss att min nya fransklärare bor granne med mig. Fuck.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 20 aug, 2011 11:03 |
|
Borttagen
|
^ Haha, synd! Min kompis bor i samma lilla område som.. 3 lärare 8D
20 aug, 2011 11:04 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen