Lunas Förälskelse [SV]
Forum > Fanfiction > Lunas Förälskelse [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mine
Elev |
10 aug, 2011 23:12 |
|
melindaa
Elev |
11 aug, 2011 01:30 |
|
Sky.
Elev |
Meeeera! Det är ju så bra.
11 aug, 2011 10:22 |
|
LWLM
Elev |
mer
"But i am the chosen one" SMASH! 11 aug, 2011 12:12 |
|
Lily Evans
Elev |
Mer =)
"A true friend is someone who says nice things behind your back." 11 aug, 2011 13:57 |
|
Bling
Elev |
11 aug, 2011 13:59 |
|
Bombarda
Elev |
meeer!
Kärlek till alla! 12 aug, 2011 15:01 |
|
Sonorus
Elev |
Spännande, skulle vara kul att få höra lite mer av Lunas lite underliga tankar också. ^-^
May the odds be ever in your favor. 12 aug, 2011 16:30 |
|
Bling
Elev |
12 aug, 2011 16:46 |
|
moii
Elev |
Kommer bara ett kapitel ikväll, jag och en kompis ska färga håret >BD
Och har lite fanfiction torka, så säg till om ni har någon bra ide, _____________________________________________ Kapitel 15 - Så du tror också att han har förändrats?, sa Luna med glädje i rösten. - Jag vet inte, men han verkar vara liiite vänligare just nu, men jag vet inte... Luna, jag vill bara inte att han ska svika dej, tänk efter före!, sa Ginny och gav Luna en kram. - Tack, sa Luna och kramade Ginny en gång till. - Åh, nej, jag kommer för sent till dubbeltimman i trollformellära!, utropade Luna och sprang iväg. Hon sprang det fortaste hon kunde, kanske skulle hon kunna hinna, kanske. Precis när Luna var framme stängdes dörren, men hon kom ändån in och Professor Flitwick tyckte inte att det spelade någon roll om hån kom några sekunder försent, så utan elevhems avdrag gick hon till sin plats. Lektionen gick dödligt sakta, Luna tänkte en stund på det Ginny sa, men sen försökte hon fokusera på vad Professor Flitwick egentligen sa och antecknade det mesta. När lektionen äntligen var slut var det inte långt till Lunchen. Luna såg Draco och han såg henne, dom bestämde att dom skulle träffas nere vid sjön, och gå en promenad, efter alla lektionerna. Luna längtade lite tills hon skulle få se Draco, och vips så var alla lektionerna förbi, och hon började gå mot sjön. Där satt Draco redan och väntade på henne. - Hej Draco, slank det ur henne. - Hej Luna!, ropade Draco tillbaka. - Hur har du haft det idag?, fortsatte han. - Nja, sådär, försover mej alltid på tisdagar, sen har vi haft ganska tråkiga lektioner, har tänkt på dej lite också, sa Luna. Varför sa hon det där sista? Varför? Draco blev röd i ansiktet och sa: - Jag har tänkt lite på dej med. Nu blev Luna röd som en tomat. - Har du berättat för... Ginny att vi... Träffas?, frågade Draco osäkert. - Mmh, hon har märkt att du är ”liiite vänligare” som hon sa det, skrattade Luna fram. - Hahah, tja, kanske jag har blivit sen jag träffade dej, sa han och kramade om Luna. Luna och Draco gick runt sjön och pratade, dom kom så bra överens som Luna aldrig brukade göra med någon. När dom tillslut var ensamma utanför slotten och skulle gå in så gav Draco Luna en snabb puss och sedan gick. Luna ville fråga Draco om den dagen i början på terminen hon såg honom gråta. Hon bestämde sig för att göra det nästa gång dom var själva. ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 12 aug, 2011 18:36 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen