Hp på svenska
Forum > Harry Potter > Hp på svenska
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonkss
Elev |
10 okt, 2011 17:56 |
|
Borttagen
|
Håller med om att det är fult och så.
Men tycker det är bra att det finns så att även de som inte kan läsa så bra, kan hänga med. Tycker att alla HP filmer borde dubbas. Inte för att jag gillar det utan för andra. 10 okt, 2011 18:02 |
|
joel9324
Elev |
10 okt, 2011 18:04 |
|
Hermione626
Elev |
Jag säger tre ord:
Svensk Dubbning Suger! Jag tål inte ens att höra svenska LÅTAR nuförtiden! GAAASH ![]() It's all Sting's fault
10 okt, 2011 20:51 |
|
Ms.Riddle
Elev |
Det låter så fejkat.
10 okt, 2011 20:57 |
|
Hermione626
Elev |
11 okt, 2011 06:54 |
|
Abrakadabra
Elev |
När jag var yngre var det svenska som gällde. Sen något år senare när jag var duktigare på att läsa blev det engelska med svensk text. Nu är det bara engelska utan textning som gäller!
11 okt, 2011 07:22 |
|
butter
Elev |
Jag såg alltid på svenska när jag var mindre men senare typ 4 filmen så kunde jag inte se 10 min på svenska, samma med HP bökerna nu, jag läser bara på engelska.
11 okt, 2011 09:17 |
|
Borttagen
|
hahaha det e så faail
11 okt, 2011 09:54 |
|
butter
Elev |
Men HP Fenixorden var den sista att bli dubbad och den var för jävlig töntig på svenska
LOL! 11 okt, 2011 10:33 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen