Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Draco<3 Hermione?? [SV]

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

1 2 3 ... 11 12 13 ... 320 321 322
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Hermione626:
Mig med.. DET LÅÅÅÅÅTER!!! Fick ta högsta volymen på Youtube för att det int skulle höras!

Haha, lillsyrran

Hos dig då tvillingsyster?

Du och Hermione borde ju vara systrar också då

14 jul, 2011 20:17

kossa
Elev

Avatar


Jättejättebraa Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!

14 jul, 2011 20:25

mine
Elev

Avatar


Den blev jättebra du måste skriva meer ochh meer och meer

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

14 jul, 2011 20:30

Hermione626
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hermione626:
Mig med.. DET LÅÅÅÅÅTER!!! Fick ta högsta volymen på Youtube för att det int skulle höras!

Haha, lillsyrran

Hos dig då tvillingsyster?

Du och Hermione borde ju vara systrar också då
Jag har lagt till henne nnu eller

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fe527dab473a0f9ee089f23c5567c2c02%2Ftumblr_mkn27hTIrc1rt4r1lo1_1280.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fa7b2abb828bbe0941dad4fd0e512f711%2Ftumblr_mkkzaftHzX1rg768ko1_250.gif It's all Sting's fault

14 jul, 2011 20:37

Mikay
Elev

Avatar


Meeer du måste bara skriva meeeeer!

14 jul, 2011 20:41

Borttagen

Avatar


Tvillingsyrran: Här regnar det attans;P
----------------------------------------------
Nästa morgon vaknade jag med ett stort leende på läpparna. Det var den bästa natten i mitt liv
- Godmorgon älskling! Jag vände mig om och såg Draco le mot mig. Lika stort som jag log mot honom.
- Godmorgon Draco! Jag kysste han innan jag sträckte på mig.
KURR KURR!
Draco började skratta.
- Du är hungrig! Jag nickade generat och bad magen hålla truten.
Draco skrattade ännu mer.
Vi klädde på oss och kammade vårat obrostade hår innan vi gick ner till frukosten.
Vid frukostbordet satt redan Blaise och Ginny?
Vi satte oss brevid dom.
- Har ni redan pratar med Dumbledore? Ginny nickade glatt.
Jag tittade anklagat på henne men hon log bara.
Jag tog för mig av mackorna.
- Vart var ni inatt? Undrade Blaise retsamt.
Jag suckade.
- I vid-behovs-rummet om du måste veta!
Han flinade.
- Och vad gjorde ni där? Retades han.
- Sov kanske? Sa Draco som tyckte att det började gå åt fel håll.
Blaise himlade med ögonen.
- Ja eller hur?
Ginny knuffade till honom.
- Blaise lääg ner!
Jag tittade ut över salen och såg Ron vinka mot mig.
- Jag kommer straxt! Jag gick över till Gryffindorbordet.
- Vad vill du? Undrade jag.
Ron blängde å mig.
- Kolla vad du har gjort med min syrra+
jag tittade på Ginny.
- Hon ser lycklig ut Ron! Sa George och tittade på Ginny.
Ron skakade på huvudet.
- Smutsskallen har parat ihop henne med en Slytherin elev!
Både jag, George och Fred tittade förvånat på Ron.
- Hur kunde du? Viskade jag och rusade ut ur Stora Salen och sket i att folk ropade efter mig.
Jag rusade upp till vid-behov-rummet för där skulle ingen kunna hitta mig!
Jag kom in i ett rum med en soffa och en brasa. Jag sjönk ner i soffan och tryckte en kudde mot bröstet och grät.

Mera??

14 jul, 2011 20:42

Borttagen

Avatar


ja

14 jul, 2011 20:44

Mikay
Elev

Avatar

+1


Du behöver inte skriva meer du veet redan att vi vill ha dubbelt så mycket

14 jul, 2011 20:45

mine
Elev

Avatar


Deeen blev jättebra klart vi vill ha mer

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

14 jul, 2011 20:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Tvillingsyrran: Här regnar det attans;P


Haha, du menar tvillingbrorsan?

För dig blir det tvillingbrorsan och för mig tvillingsystern

Snyggt jobbat annars!!

14 jul, 2011 20:55

1 2 3 ... 11 12 13 ... 320 321 322

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

Du får inte svara på den här tråden.