Barnprogram ^^
Forum > Off Topic > Barnprogram ^^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Fuss: Ja, All that gjorde ju Harry Potter sketchar^^Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Skroffsan: Skrivet av Kintsugi: Pokémon, Digimon, Yu-Gi-Oh, Ducktales, Luftens hjältar, Disneydags, bumbibjörnarna, någon pojke som blev liten och gick in genom en liten dörr till en by, Prinsessan Cissi, Sailor Moon, Sonic X, Batman, Spiderman, Superman, Nazcar Racer eller vad det hette), Beyblade, Bolibompa, Vintergatan, Trasdockorna och powerpuffpinglorna var populära hos mig. Sedan såg jag väldigt mycket på annan skit som gick på dåvarande FoxKids (numera Jetix right?), Nikelodien/Nickelodion... hur stavas det?! GAH och Cartoon network. Du kan inte ana vad mycket jag var tvungen att googla och söka på youtube för att hitta klipp från de där programmen HAHAHA är jag SÅ gammal? Ändock skrev jag ner barnprogram som jag såg relativt sent (runt 10-5år sedan). Okej, några är kanske lite äldre. jag kände igen alla och jag är inte gammal.. o__o älskaaa ducktales & sailor moon :3 och typ "all that" det var typ ngt program som gick på nikelodeon och de gjorde typ sketcher .. någon som minns :' 5 jul, 2011 13:06 |
|
Blaire
Elev |
5 jul, 2011 13:08 |
|
luckyBella
Elev |
5 jul, 2011 13:17 |
|
grodan-boll
Elev |
Pokemon och Sailor Moon..nostalgi på hög nivå!
SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 5 jul, 2011 13:39 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av soratanaka: Kaleido Star, Svampbob, Ed, Edd N' Eddy -- haha, helt ärligt tittade jag inte alltför mycket på TV, men brukade sitta och titta med bror och då blev det Simpsons, Family Guy och massa sådant... Dom kollade jag också på :'D Och så brukade jag kolla på totally spies, powerpuff pinglorna, Scoby Doo och Johnny Bravo också. ![]()
5 jul, 2011 14:22 |
|
adliitam
Elev |
5 jul, 2011 15:12 |
|
Dreaner
Elev |
Sonic the Hedgehog och Batman... Det var de två programmen jag såg när jag var liten. Eller just det. Såg på Justice League, Superman och Batman Beyond också!
Och Batman ser jag om. För typ femte gången just nu. Det här kunde varit en bra signatur. Det här kunde varit en bättre signatur.
5 jul, 2011 15:25 |
|
Knizzlare
Elev |
5 jul, 2011 15:27 |
|
MagiSmurfen
Elev |
Inte direkt några program på tv, men en massa barsnliga spel... något om lego. Bionicle x>
Får såna nostalgiryck hela tiden. "Harry looked up into the fierce, wild, shadowy face and saw that the beetle eyes were crinkled in a smile." 5 jul, 2011 17:16 |
|
Borttagen
|
Kollar fortfarande på Svampbob, de är så jäkla bra!
5 jul, 2011 18:55 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen