Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Argus Filch [SV]

Forum > Fanfiction > Argus Filch [SV]

1 2 3 ... 11 12 13 ... 26 27 28
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Snääälla?

15 aug, 2011 09:30

mican00
Elev

Avatar


ja vi orkar inte vänta mer!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2F2zxy1hy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi62.tinypic.com%2F6opx87.gif

15 aug, 2011 09:44

Sonorus
Elev

Avatar


Fortsätt!

May the odds be ever in your favor.

15 aug, 2011 11:26

Borttagen

Avatar


Bra Bevakar

15 aug, 2011 12:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av veravoff1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Jahapp, vad gör jag nu då? Jag hade tänkt skriva nån sann komplimang, men min lilla hjärna kommer inte på en enda komplimang som är tillräckligt snäll nog att kommentera din fanfic med, men du skriver i alla fall omänskligt bra! Erkänn nu att du är J.K. Rowling och att du skriver fanfic på muggliz! Hur som helst avgudar jag din fanfic! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Just det enkänn du är J.K.!!!!!!!
Spoiler:
Tryck här för att visa!I know you are her!!!


Spoiler:
Tryck här för att visa!omg! fattar inte hur du kan uttrycka dej så!!! älskar den!!
ERKÄNN!

15 aug, 2011 12:08

Bugglan
Elev

Avatar


Åh, jag blir alldeles varm inuti av att läsa allt gulligt ni skriver!

Ett rätt så kort kapitel denna gång, men jag hoppas att ni gillar det!

"Kära Argus.
Tack för ditt senaste brev, hoppas att det löste sig med Mrs Norris.
Här på Hogwarts är allt sig likt, fast ändå är allt förändrat. Livet känns grått och tråkigt, inte ens trolldryckskonsten kan muntra upp mig längre. Det går inte en minut utan att jag tänker på dig. Jag saknar dig så mycket att jag får svårt att andas.
Julen känns som en evighet sedan.
Jag har en kalender över min säng, jag kryssar över en ruta för varje dag. Nu är det bara nio rutor kvar till påsklovet. Om en vecka och två dagar får vi äntligen ses igen.

Jag älskar dig.
Din Anthonia"


Argus rullade ihop den lilla pergamentbiten. Han hade läst brevet minst tjugofyra gånger nu.
Han skulle precis lägga ner brevet i lådan där han förvarade alla sina brev från Anthonia innan han ångrade sig, och vecklade ut pergamentbiten igen. Han läste de tre magiska orden en gång till.
"Jag älskar dig".
Argus kände hur hans mungipor for upp, och hur hans ansikte färgades rött.
Ingen hade någonsin älskat honom förut.
Argus förde upp pergamentet mot näsan och luktade på det. Han kanske inbillade sig, men han tyckte sig faktiskt känna Anthonias underbara doft.

Argus hade brevväxlat med Anthonia ända sedan de skiljts åt efter jullovet. Varje dag hade varit lättare att uthärda när han visste att han snart skulle få se Anthonias prydliga handstil igen.
Det var bestämt att Anthonia skulle komma och bo hos Argus familj över påsklovet. Argus längtade så att han trodde att han skulle dö, men samtidigt var han orolig. Skulle Anthonia verkligen tycka om honom fortfarande? Tänk om den Argus hon mindes var någon helt annan än Argus?
Argus försökte slå bort tanken. Han oroade sig säkert helt i onödan. Anthonia skulle såklart vara precis som förut.

Argus tog än en gång upp Anthonias brev ur lådan och läste igenom det.
Hon skriver att hon älskar mig, tänkte Argus. Varför kan jag inte släppa tanken på att något är fel?

Argus rädsla var inte obefogad. Något var fel, fruktansvärt fel. Snart skulle han få veta vad.

15 aug, 2011 23:25

EmilySwann
Elev

Avatar


meeer ;O

MoonChiild, JuliaE & mine är AWESOME! :D ?

15 aug, 2011 23:26

Borttagen

Avatar


JAG ÄLSKAR'T

15 aug, 2011 23:26

Borttagen

Avatar


Åh...spännande. Mer på gång?

16 aug, 2011 09:35

Borttagen

Avatar


SPÄNNANDE! Om detta hade varit en bok så skulle jag ha suttit här i soffan och inte gjort nåt annat än att läsa, vända blad, läsa, vända blad, läsa, vända blad...

16 aug, 2011 10:21

1 2 3 ... 11 12 13 ... 26 27 28

Forum > Fanfiction > Argus Filch [SV]

Du får inte svara på den här tråden.