halvdemon vs mänsklig
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > halvdemon vs mänsklig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Halloumi
Elev |
Hans ord chockade mig, även om jag kunde förstå varför.
"På grund av hornen??" Frågar jag "För jag har inget problem med de längre alltså" 1 mar, 2016 09:37 |
|
Borttagen
|
Iggy såg på henne och sa.
-Ja och på grund av ormarna. Jag har aldrig försökt be dem lämna mig ifred direkt. Jag har aldrig brytt mig om det tidigare eftersom jag kände mig mindre ensam med ormarna i närheten. 1 mar, 2016 09:47 |
|
Halloumi
Elev |
"Ja..." De går in i klassrummet, det är nästan bara de där. Jag sätter mig vid en bänk och tittar ut genom fönstret. Det står en man där, MED HORN. Han stirrar på skolan, eller mig... " Iggy! Kolla!" Jag pekar på mannen utanför fönstret.
1 mar, 2016 09:56 |
|
Borttagen
|
Iggy flämtade....det var mannen han drömt om i flera år.
Vem var det egentligen. Iggy kände att han ville gå ut men en annan känsla sa åt honom att stanna. 1 mar, 2016 10:04 |
|
Halloumi
Elev |
"Iggy, känner du igen honom?" Nu pekar mannen på oss. Jag tittar på Ig. När jag tittar ut igen är mannen borta.
1 mar, 2016 10:06 |
|
Borttagen
|
Iggy såg på henne och sa.
- Jag har drömt om honom.....men han har aldrig sagt vad han vill Men jag har aldrig sett han i verkligheten 1 mar, 2016 10:19 |
|
Halloumi
Elev |
"Vad konstigt..."
Skolan slutar och jag står vid cykelställen och väntar på Ig. En djup och skrovlig röst hörs bakom mig "Är du "vän" med Iggy Perris" hans röst var sarkastisk och elak. 1 mar, 2016 10:30 |
|
Borttagen
|
Ig kom gående mot cykel stället och han sa.
-Lämna henne ifred. 1 mar, 2016 10:31 |
|
Halloumi
Elev |
Mannen skrattade åt vad Ig hade sagt, "Har du gått och blivit en snäll liten pojk Iggy?" Jag bara stod där och visste inte vad jag skulle göra. Jag började backa långsamt. "Ig?"
1 mar, 2016 10:36 |
|
Borttagen
|
Ig såg på vad det än var framför honom och sa.
-Jag har alltid varit snäll och vem är du? Jag har ingen aning om vem du är. Och vad vill du? 1 mar, 2016 10:47 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen