Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

varför vill ni inte

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > varför vill ni inte

1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag vill inte rolla exakt samma med samma rollspelare och olika kön.


Det går inte med en karaktär om du så gärna vill rollspela tjej så gör bara en tjejkaraktär som extra det är alltid bra med extra karaktärer oavsett rollspel.

och det behöver inte betyda att det automatisk blir trangeldramma för att det råkar vara 2 tjejer och en kille.

18 feb, 2016 16:23

Borttagen

Avatar


Jo etersom det blir slagsmål om killen eller tvärtom

18 feb, 2016 16:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jo etersom det blir slagsmål om killen eller tvärtom


Men om din motspelare rollar killen och en tjej, så blir knappast hens karaktärer kära i varandra, då det är lite som att rolla med sig själv.

18 feb, 2016 16:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jo etersom det blir slagsmål om killen eller tvärtom


Det bara att säga till motspelaren att du inte vill ha triangeldrama för att 2 av ett kön är med.

För om du verkligen verkligen vekrligen vill vara tjej så tycker jag att det här är ett bra sätt att göra det på.

18 feb, 2016 16:28

Borttagen

Avatar


för mig blir det för svårt

18 feb, 2016 16:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
för mig blir det för svårt


Då kan det inte finnas så mycket att klaga över om du verkligen inte jobbar med att få en tjejkaraktär oavsett om det krävs att du behöver ha flera karaktärer eller inte.

18 feb, 2016 16:33

Borttagen

Avatar


Jag vill ha tjej karaktär.
Men folk accepterar inte det.
de blir bara förbannade och börjar mobba mig.

18 feb, 2016 16:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag vill ha tjej karaktär.
Men folk accepterar inte det.
de blir bara förbannade och börjar mobba mig.


Du får ha tjejkaraktärer när du vill men du och din motspelare behöver komma på en handling när ni båda kan ha tjej karaktärer utan att det ska bli triangeldrama.

Rolla något som inte består av kärlek helt enkelt.

18 feb, 2016 16:43

Borttagen

Avatar


Jag har sagt att jag godkänner vänskaproll också men inte ens det nappar folk på.

18 feb, 2016 16:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har sagt att jag godkänner vänskaproll också men inte ens det nappar folk på.


Konstigt men fantasy rollspel då går folk med på det??

18 feb, 2016 16:46

1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > varför vill ni inte

Du får inte svara på den här tråden.