Umgås med en karaktär för en dag
Forum > Harry Potter > Umgås med en karaktär för en dag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
contessa
Elev |
Trion eller Luna!
When nothing goes right, go left. 21 aug, 2011 14:04 |
|
Borttagen
|
Fred Weasley, utan tvekan. (Och då får man väll tvillingbrodern på köpet, för de går ju ingenstans utan varandra ;P).
Då skulle allt såklart vara underbart, så då skulle Fred & jag bli tillsammans och pussa på varandra hela dagen. Och göra en massa roliga saker såklart! Han skulle lära mig att verkligen njuta av livet och ha roligt! ♥ (And he is so damn hot...♥) 21 aug, 2011 22:24 |
|
Borttagen
|
Ingen mindre än min Harry James Potter.
Verkar vara en grym person med liten gnutta av alla ingredienser en söt kaka ska ha. 21 aug, 2011 22:27 |
|
tessa
Elev |
21 aug, 2011 22:36 |
|
Maja_Potter
Elev |
Trion eller Fred och George.
22 aug, 2011 10:53 |
|
mellanrum
Elev |
22 aug, 2011 10:55 |
|
Borttagen
|
Fred är min, så honom får du inte ta ... ^^, ♥
22 aug, 2011 17:52 |
|
luckyBella
Elev |
22 aug, 2011 17:55 |
|
Borttagen
|
Om man är med Fred & George lär man inte få tråkigt iaf
22 aug, 2011 17:57 |
|
expelliarmus
Elev |
22 aug, 2011 17:59 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen