the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Ursäkta min systerson " sa Nova
" Men Moster kroppen är ju perfekt jag menar kolla allt från fotsingarna till näsan till brösten till håret är perfekt " sa Sai.
" Sai " sa Nova och gav honom en sträng blick.
" Du förstår dig inte på dig en perfekt kropp då du ser en " sa Sai och gick surt därifrån.
9 nov, 2015 16:55
|
|
Borttagen
|
Yukiko var väldigt generad.
"Ursäkta mig men jag tror jag går tillbaka till mitt rum" sa Yukiko helt röd i ansiktet. Hon började att gå tillbaka mot sitt rum.
9 nov, 2015 16:57
|
|
Borttagen
|
Nova suckade om bara Sai ville visa den sidan som var bra på honom skulle han ju kunna få mycket mer vänner.
9 nov, 2015 16:58
|
|
Borttagen
|
Theodore lyckades äntligen hitta dit han skulle.
"Jag skulle lämna in den här" sa Theodore och gav Nova pappret.
9 nov, 2015 17:00
|
|
Borttagen
|
" tack nu ska vi se Theodore är du ja " sa Nova och log mot Theo innan hon la papperet på bokstaven t. Merina kom fram till rätt ställe hon höll i hälsopapperet.
9 nov, 2015 17:02
|
|
Borttagen
|
Yukiko hade gått in i rummet och började studera sig själv i spegeln.
"vad pratade den där killen om" sa Yukiko lite generat.
9 nov, 2015 17:04
|
|
Borttagen
|
Sai ville se mer av den där vithåriga tjejen han kunde inte ens sluta tänka på hennes kropp. Han gick till rummet och letade upp en kamera.
9 nov, 2015 17:06
|
|
Borttagen
|
Yukiko började nu förstå lite vad den där killen hade menat.
"jag hatar de här kläderna" sa Yukiko lite lågt.
9 nov, 2015 17:08
|
|
Borttagen
|
Sai började leta efter tjejen
" Jag som inte ens frågade efter sötnosens namn " muttrade Sai besviket på sig själv.
9 nov, 2015 17:09
|
|
Borttagen
|
"sättet den där killen pratade på störde mig" sa Yukiko lite lågt.
9 nov, 2015 17:11
|
Du får inte svara på den här tråden.