Rollplay [PRIVAT J_J & Missy The Timelady]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollplay [PRIVAT J_J & Missy The Timelady]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zora
Elev |
IDa nickar ohc la mobieln i fickan
-jag gillar göa make ups sa hon och log -men inte sminka, som du nog märker e inte direkt msink omg jag sminkar mig men nja inte min stil göa det på andra sa ohn ![]()
30 okt, 2015 19:05 |
|
Missy The Timelady
Elev |
"Haha fattar. Jag sminkar mig aldrig, men gör typ make-up's till vissa Cosplays. Som när jag spelade en med ärr i ansiktet", sa jag.
![]()
30 okt, 2015 19:09 |
|
Zora
Elev |
Idal og
-åh det finns ett medel som man använder och det luktar ksit alltså. men huden drar ihop sig och så du kan gjort ett veekligehets troget ärr sa hon nu ![]()
30 okt, 2015 19:11 |
|
Missy The Timelady
Elev |
"Finns det?" Frågade jag. Jag hade aldrig hört talas om det. "Men det är nog roligare och lite säkrare att sminka sig", Sa jag.
![]()
30 okt, 2015 19:19 |
|
Zora
Elev |
Idal og
-det e bara att pilla bort det eller köpa remover till det så blr huden vanligt sa hon och log emot hoonm -prvoat det sa ohn ![]()
30 okt, 2015 19:20 |
|
Missy The Timelady
Elev |
30 okt, 2015 19:33 |
|
Zora
Elev |
Ida log emt Jack
-jag kan ta med mig medlet omdu vill du kan få prova det på mig om du vill sa hon mjukt och log -eller kanske vi kan träffas så får du se? fårgade hon -ska ändå göra en make up med det med min bror nästa helg sa hon -du kan komma över om du vill sa hon ![]()
30 okt, 2015 19:34 |
|
Missy The Timelady
Elev |
30 okt, 2015 19:35 |
|
Zora
Elev |
Ida log direkt
-kul, om du har tid och så. du kan bara ähga med mig hem på fredagen för vi brukar göra det på våran kvällar då mamma och pappa har alltid typ affärsmöten i göteborg på helgerna sahon ![]()
30 okt, 2015 19:37 |
|
Missy The Timelady
Elev |
30 okt, 2015 19:38 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollplay [PRIVAT J_J & Missy The Timelady]
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen