Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat mellan Ripadal och ellisen05

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Ripadal och ellisen05

1 2 3 ... 11 12 13 ... 54 55 56
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Snape såg på henne....varför var hon så intresserad av att höra hur han mådde?
Han suckade och sa.
- så bra som man kan må efter att ha blivit......

Han tystnade och kunde inte fortsatte.

15 okt, 2015 19:10

ellisen05
Elev

Avatar


" Blivit vadå?" sa jag ivrigt. Precis efter jag sagt det ångrade jag mig. " Jag menar; så det är bra?" sa jag lugnare men med dåligt samvete.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

15 okt, 2015 19:13

Borttagen

Avatar


Snape såg på henne.....han kunde inte säga att han blivit torterad.
Då skulle hon säkert förstå direkt vad han hade varit.
Han suckae och sa.'
- Ja.

15 okt, 2015 19:14

ellisen05
Elev

Avatar


" Vad bra. Så du kan undervisa idag?" frågade jag. " Det kanske inte var kul igår men det blir säkert roligare." sa jag försiktigt.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

15 okt, 2015 19:45

Borttagen

Avatar


Snape såg på henne och sa.
'- Det är midnatt....

15 okt, 2015 19:46

ellisen05
Elev

Avatar


" Jag vet. Jag vaknar ofta vid midnatt." mumlade jag tyst.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

15 okt, 2015 19:49

Borttagen

Avatar


Snape såg på henne och sa.
- Och bryter mot reglerna ve du det?

15 okt, 2015 19:51

ellisen05
Elev

Avatar


" Jaha, här måste man sova hela natten." sa jag med ett litet leende.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

15 okt, 2015 19:57

Borttagen

Avatar


Snape såg på henne och sa.
- Måste och måste.....
Man måste inte....men man ska hålla sig i elevhemmet om man inte är prefekt.

15 okt, 2015 19:58

ellisen05
Elev

Avatar


" Jag är inte prefekt, men jag åker gärna hem. Om ja får ta med di.." sa jag men avbröt mig snabbt. Det kunde jag ju inte säga!

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

15 okt, 2015 20:03

1 2 3 ... 11 12 13 ... 54 55 56

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Ripadal och ellisen05

Du får inte svara på den här tråden.