Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hej någon som vill rolla

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hej någon som vill rolla

1 2 3 ... 11 12 13 14 15
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Alexia sov lugnt vidare i soffan med filten tät runt sig då hon frös.

9 okt, 2015 07:06

Borttagen

Avatar


Simon fixade klart frukosten och gick ut i vardagsrummet med den och dukade fram till sig och Alexia.

9 okt, 2015 07:07

Borttagen

Avatar


Alexia vaknade till av att hon frös.
" Simon" mumlade hon trött.

9 okt, 2015 07:20

Borttagen

Avatar


"God morgon" log Simon

9 okt, 2015 07:21

Borttagen

Avatar


" god morgon" gäspade Alexia.

9 okt, 2015 07:28

Borttagen

Avatar


"Sovit gott?" frågade Simon

13 okt, 2015 19:53

Borttagen

Avatar


" Ja ganska" sa Alexia och huttrade till.

13 okt, 2015 19:54

Borttagen

Avatar


Simon åt upp sin frukost och gick sedan upp för att klä på sig.

13 okt, 2015 19:56

Borttagen

Avatar


Alexia åt upp sin frukost och gick till sitt rum.

13 okt, 2015 19:59

Borttagen

Avatar


Några minuter senare var Simon klar och ställde sig i hallen och väntade på Alexia när deras föreldrar plötsligt kom in genom dörren.

13 okt, 2015 20:01

1 2 3 ... 11 12 13 14 15

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hej någon som vill rolla

Du får inte svara på den här tråden.