Hej någon som vill rolla
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Hej någon som vill rolla
|
Borttagen
|
Alexia sov lugnt vidare i soffan med filten tät runt sig då hon frös.
9 okt, 2015 07:06
|
|
Borttagen
|
Simon fixade klart frukosten och gick ut i vardagsrummet med den och dukade fram till sig och Alexia.
9 okt, 2015 07:07
|
|
Borttagen
|
Alexia vaknade till av att hon frös.
" Simon" mumlade hon trött.
9 okt, 2015 07:20
|
|
Borttagen
|
9 okt, 2015 07:21
|
|
Borttagen
|
" god morgon" gäspade Alexia.
9 okt, 2015 07:28
|
|
Borttagen
|
"Sovit gott?" frågade Simon
13 okt, 2015 19:53
|
|
Borttagen
|
" Ja ganska" sa Alexia och huttrade till.
13 okt, 2015 19:54
|
|
Borttagen
|
Simon åt upp sin frukost och gick sedan upp för att klä på sig.
13 okt, 2015 19:56
|
|
Borttagen
|
Alexia åt upp sin frukost och gick till sitt rum.
13 okt, 2015 19:59
|
|
Borttagen
|
Några minuter senare var Simon klar och ställde sig i hallen och väntade på Alexia när deras föreldrar plötsligt kom in genom dörren.
13 okt, 2015 20:01
|
Du får inte svara på den här tråden.