D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Jag ville träffa dig... eller heh, säga tack. och ja, det är rent blod. Nu måste jag gå tillbaka till min syster."
Han nickade och tackade. Jag vinkade och gick. 19 sep, 2015 21:07 |
|
Borttagen
|
- Luna, viskar jag. - Världen är hemsk. Och det finns inget som vi kan göra.
Luna kramar om mig. - Det är nog bara nargglar eller nåt i din hjärna.... Det finns positiva saker i livet. - Vi startar D.A säger jag plötsligt. -D.A? -Du vet.... - Bra ide! - Tillsammans? - Tillsammans! Jag börjar gråta igen. Vad är det för fel på mig. VAd menade madam pomfrey? 19 sep, 2015 21:12 |
|
Borttagen
|
Jag ler. D.A, vilken genialisk ide'!
-Kom, säger jag och hjälper henne upp. Vi går till hennes säng och ja stoppar om henne. -Godnatt, säger Hermione. -Godnatt säger jag. 19 sep, 2015 21:19 |
|
Borttagen
|
När jag vaknar på morgonen är det lördag. Jag undrar ifall
Draco fortfarande vill åka till hogsmeade med mig? Troligtvis inte när han får reda på min depression. Han åker säkert med någon annan. Den hemliga personen han skulle träffa igår. Jag får stanna hemma själv tänker jag sorgset, klura lite på D.A. Luna, Freddy, Miu och Nea har åkt till hogsmeade. Jag övar på patronusbesvärjelsen. Ingen annan i min årskurs klarar den. Men jag har äntligen lyckats. 19 sep, 2015 21:33 |
|
Borttagen
|
Jag visste inte vart Hermione var så jag skickade en uggla.
"Vill du åka till Hogsmead med mig? Förstår om du inte vill. /D" 19 sep, 2015 21:37 |
|
Borttagen
|
Jag såg en uggla sitta på fönster brädet. Jag tog loss brevet och läste brevet.
Jag skrev på andra sidan pergamentet: Vad tror du? Jag har viljat det i tre år nu!/ H 19 sep, 2015 21:40 |
|
Borttagen
|
Jag springer upp till sjukhusflygeln. Jag dit för att kolla till Hermione inan jag åkte. I handen har jag en chokladgroda till henne. Jag slår upp dörrarna och går till Hermiones säng.Hon står där, färdig att gå!
________________________________ you are just the same as i am. 19 sep, 2015 21:44
Detta inlägg ändrades senast 2015-09-19 kl. 21:55
|
|
Borttagen
|
Jag fick tillbaka lappen och såg att hon hade svarat ja.
"Vad kul! Är det okej om en annan person också följer med?" 19 sep, 2015 21:45 |
|
Lele
Elev |
Idag var det hogsmead helg. Jag tänkte inte gå för vad är det för kul att vara där själv. Fast jag var lite sugen på att gå för jag hade aldrig varit där tidigare. Jag kände att jag behövde vara helt för mig själv så jag gick runt i slottet och letade efter ett ställe där det var helt tomt.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
19 sep, 2015 21:47 |
|
Borttagen
|
Jag är lite besviken. Jag hoppades att det bara skulle vara vi två.Men jag skriver ändå att det är okej. Just då kommer Luna in.
- Luna jag måste gå. Jag ska träffa Draco. - Okej vi ses. Jag springer ner till slotts porten. Där står Draco och en annan kille, som jag inte känner igen. 19 sep, 2015 21:49 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen