Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
Efter informationen så fick de alla ett varsitt papper om allt som läraren hade sagt.
"Ni har två veckors lov nu men ni måste vara klara med de här uppgifterna när ni kommer tillbaka igen" sa läraren
13 sep, 2015 17:55
|
|
Borttagen
|
Rasmus såg på uppgifterna han tog kort ifall han skulle slarva bort papperet.
13 sep, 2015 17:58
|
|
Borttagen
|
"Dåsa då kan ni gå hem" sa Läraren & gick iväg.
Elever började att lämna klassrummet.
Caroline suckade lite grann medans hon gick.
"vad menade pappa i går med att vi har en kusin som inte är mänsklig? " frågade Caroline sig själv lågt.
13 sep, 2015 18:00
|
|
Borttagen
|
Caleb befann sig i bild salen en bit bort han höll på med en stor tavla som han tänkte hänga upp i rummet då han var klar med den.
13 sep, 2015 18:02
|
|
Borttagen
|
Caroline började att gå hemåt en aning nyfiken på hur den mystiska kusinen såg ut.
13 sep, 2015 18:04
|
|
Borttagen
|
Caleb tänkte på kusinen under hela lektionen hur såg kusinen ur och vad menade deras far med inte mänsklig ??.
13 sep, 2015 18:08
|
|
Borttagen
|
Caroline kom hem. Hon började att laga Sushi som de skulle äta i kväll. Caroline försökte tänka på något annat än kusinen.
13 sep, 2015 18:11
|
|
Borttagen
|
Caleb fick sluta 10 minuter tidigare han började gå hem han hade sin skulptur med sig han hade gjort elfentornet.
13 sep, 2015 18:17
|
|
Borttagen
|
Caroline log lite medans hon lagade mat. Det skulle ta lång tid att göra Sushi men det var rätt kul.
13 sep, 2015 18:18
|
|
Borttagen
|
Caleb kom in i huset han la ner skulpturen på bänken i hallen och tog av sig ytterkläderna.
" Hallå " sa Caleb.
13 sep, 2015 18:19
|
Du får inte svara på den här tråden.