Vad skulle din boggart bli?
Forum > Harry Potter > Vad skulle din boggart bli?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nessie00
Elev |
En vampyr. Vampyrer är det värsta jag vet. Eller att någon i familjen dör.
EXTERMINATE!!! 19 aug, 2012 13:56 |
|
Miskel
Elev |
19 aug, 2012 14:14 |
|
carolina01
Elev |
Som mrs. Weasly, de jag älskars döda kroppar eller en gigant spindel.
Every minute is magical 23 aug, 2012 21:39 |
|
Borttagen
|
Antingen en stor arme av äckliga insekter, dem som jag älskars döda kroppar eller att det stora HP phenomenet får ett slut.
____________________________________________ Pigfarts is real! 25 aug, 2012 13:00 |
|
salinix55
Elev |
25 aug, 2012 13:16 |
|
Pryda
Elev |
Förmodligen sjukdom bland nära.
“I am not worried, Harry,” said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. “I am with you.” 25 aug, 2012 13:30 |
|
Borttagen
|
... misslyckande typ? Jag vet inte. Sen kanske.. att jag blir fast eller något.
25 aug, 2012 15:17 |
|
Borttagen
|
En spindel
26 aug, 2012 16:09 |
|
Borttagen
|
Min mammas död
26 aug, 2012 16:55 |
|
potter_fan
Elev |
En värld utan Harry Potter!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 26 aug, 2012 19:24 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen