PRS (Flytta EJ tråden)!
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS (Flytta EJ tråden)!
|
Borttagen
|
"Inget..jag hade bara en sådan konstig dröm"
2 sep, 2015 21:14
|
|
Borttagen
|
2 sep, 2015 21:14
|
|
Borttagen
|
Hon skakar på huvet, "inget..det var ju bara en dröm"
2 sep, 2015 21:18
|
|
Borttagen
|
" hm... okej"
Hon hade inte varit så upphetsad i sömnen... Kanske var det bara konstigt. För hoppnings vis skulle hon bäretta senare om det var något mer allvarligt
3 sep, 2015 06:28
|
|
Borttagen
|
Hon tittar på honom, "ska du inte sova.."
3 sep, 2015 19:21
|
|
Borttagen
|
" Jag sover aldrig!" log han
10 sep, 2015 07:06
|
|
Borttagen
|
Hon lägger huvet på sne, "aldrig"?
10 sep, 2015 20:55
|
|
Borttagen
|
11 sep, 2015 06:38
|
|
Borttagen
|
Hon fnittrar till och kysser hans kind.
11 sep, 2015 16:11
|
|
Borttagen
|
"Vad vill du hitta på?" FRågar han
11 sep, 2015 16:12
|
Du får inte svara på den här tråden.