Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 11 12 13 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Jag spelar gitarr och sjunger, du? Säger jag.

11 aug, 2015 21:36

JossiMarauder
Elev

Avatar


(Jag har missat jättemycket kan nån förklara snabbt vad som har hänt så jag kan komma in i storyn jag kan vara typ sjuk elr nått?)

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

11 aug, 2015 21:48

Borttagen

Avatar


Joey

"Jag sjunger, spelar piano och sysslar med data/elektronisk musik" säger jag. "Jag kan även lite bas och trummor"
Jag kollar på klockan. "oj, vi borde nog röra oss till klassen"

11 aug, 2015 21:49

Borttagen

Avatar


(Alla har kommit till skolan, alla går i en och samma skola där dem mötts, det ä första dagen efter sommarlovet typ så )

11 aug, 2015 21:50

Borttagen

Avatar


Gwen
Jag följer med Joey in i klassrummet och läraren börjar lektionen. Idag ska vi spela gitarr, men jag kan redan så jag hänger inte med så mycket.

11 aug, 2015 21:53

JossiMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
(Alla har kommit till skolan, alla går i en och samma skola där dem mötts, det ä första dagen efter sommarlovet typ så )

(Tack!)

Jossanne —

Jag vaknade med ett ryck. Febern från igår hade lagt sig lite, men jag var fortfarande dåsig. Jag fick in på min Youtube-kanal och skrev ett snabbt inlägg;
So, today I just don't really feel alright so I'm not going to upload any video, but tomorrow I starting in a new school! Check out my channel then for a "My day-vlog"//Love Jossanne

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

11 aug, 2015 21:53

Borttagen

Avatar


Jenn
Tillslut stratade musiken. Läraren var en trevlig man som skämta mycket.

11 aug, 2015 21:54

Borttagen

Avatar


Joey

Jag suckar när jag hör att det ska bli gitarr, jag är ganska dålig på det. Efter ett lång tid av misslyckanden går jag fram till Gwen och frågar om hjälp.
"Skulle du kunna hjälpa mig? jag är dålig på gitarr" säger jag.

11 aug, 2015 21:56

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag prövar ett A-ackord, visst jag var inte bra jag var bättre på Piano det var lättare!

11 aug, 2015 21:59

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossanne —

Jag satte på Spiderman 1. Green Goblin var med.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

11 aug, 2015 22:20

1 2 3 ... 11 12 13 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.